Springshine
Blir kjent med forumet
3 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjerne det! Hvordan gikk det?25 timer! Grugleder meg veldig og håper så inderlig de ser en liten spire som har festet seg på rett plass.
@Solbolla55 : Jeg skal til «Oslo jordmor- og ultralydklinikk», så kan gi deg min mening derifra etter imorgen om ønskelig
Åh, hvorfor tror du ikke det er liv? Krysser fingrene for deg!I morgen! Er megaforberedt på at de ikke finner noe liv. Så jeg gruer meg skikkelig!
Ååh. Jeg kjenner meg så igjen i følelsen din. Den kommer til meg før hver TUL. Vil sende deg en stor klem og si at det går forhåpentligvis kjempefiiiint!I morgen! Er megaforberedt på at de ikke finner noe liv. Så jeg gruer meg skikkelig!
Kjenner meg veldig igjen i den følelsen Jeg skal på tul om ei uke.I morgen! Er megaforberedt på at de ikke finner noe liv. Så jeg gruer meg skikkelig!
Det gikk kjempefint!<3 Fikk se en liten spire på 15 mm med dunkende hjerte Jordmoren som undersøkte meg, Birgitte, var så herlig, rolig og veldig behagelig å være hos! Jeg var veldig nervøs, men hennes fremtoning gjorde at jeg raskt ble mer avslappet. Rommet hadde dunkel belysning, og man fikk se knøttet på «storskjerm» fremfor seg. Hun forklarte masse underveis i undersøkelsen, og vi fikk tilsendt både foto og film på sms etter timen. De tillater også at man filmer selv for å ta opp hjertelyden (denne kommer nemlig ikke med i videoen oversendt). Etter undersøkelsen forhørte hun seg om vi hadde noen tanker om fødeplass og ga oss litt mer info om disse, samt sendte inn søknaden for oss slik at vi er mer sikret en plass (det fyller seg visstnok opp fort..). Fikk bekreftet fødeplass dagen etter Så mitt inntrykk herifra vil jeg si var veldig positivt!Gjerne det! Hvordan gikk det?
Pga mangel på symptomer og en dårlig magefølelse Fikk i tillegg litt rosa på papiret for et par dager siden og da gikk jeg hvertfall i kjelleren! Har 3 svangerskap bak meg hvor ukene til 12 uker var sååå slitsomme pga mye symptomer.. Og nå føler jeg meg helt vanlig! Har ikke time før kl 14, så det blir lange timer å vente..Åh, hvorfor tror du ikke det er liv? Krysser fingrene for deg!