Nedtelling til TUL

39 dager :)

I morgen! Er megaforberedt på at de ikke finner noe liv. Så jeg gruer meg skikkelig!

I morgen! Er megaforberedt på at de ikke finner noe liv. Så jeg gruer meg skikkelig!
Ååh. Jeg kjenner meg så igjen i følelsen din. Den kommer til meg før hver TUL. Vil sende deg en stor klem og si at det går forhåpentligvis kjempefiiiint! ❤️

Gjerne det! Hvordan gikk det? ♥️
Det gikk kjempefint!<3 Fikk se en liten spire på 15 mm med dunkende hjerte:love017 Jordmoren som undersøkte meg, Birgitte, var så herlig, rolig og veldig behagelig å være hos! Jeg var veldig nervøs, men hennes fremtoning gjorde at jeg raskt ble mer avslappet. Rommet hadde dunkel belysning, og man fikk se knøttet på «storskjerm» fremfor seg. Hun forklarte masse underveis i undersøkelsen, og vi fikk tilsendt både foto og film på sms etter timen. De tillater også at man filmer selv for å ta opp hjertelyden (denne kommer nemlig ikke med i videoen oversendt). Etter undersøkelsen forhørte hun seg om vi hadde noen tanker om fødeplass og ga oss litt mer info om disse, samt sendte inn søknaden for oss slik at vi er mer sikret en plass (det fyller seg visstnok opp fort..). Fikk bekreftet fødeplass dagen etter:) Så mitt inntrykk herifra vil jeg si var veldig positivt!
Ellers kan jeg nevne at jeg har veldig god erfaring med Smestadgynekologene, og er blitt henvist dit for neste TUL (ikke privat). Skal dit om 2 uker ca:)

Åh, hvorfor tror du ikke det er liv? Krysser fingrene for deg!
Pga mangel på symptomer og en dårlig magefølelse :sorry: Fikk i tillegg litt rosa på papiret for et par dager siden og da gikk jeg hvertfall i kjelleren! Har 3 svangerskap bak meg hvor ukene til 12 uker var sååå slitsomme pga mye symptomer.. Og nå føler jeg meg helt vanlig! Har ikke time før kl 14, så det blir lange timer å vente..

Back
Topp