Nedtelling til TUL

20

Har time om 2 dager på Ahus! Men et spørsmål, noen som vet hvordan det er med tanke på covid nå? Er det noen restriksjoner eller er det bare en «forkjølelse»?
Ble smittet på lørdag, har time nå på fredag.. noen som vet om jeg kan dra på timen?

Har time om 2 dager på Ahus! Men et spørsmål, noen som vet hvordan det er med tanke på covid nå? Er det noen restriksjoner eller er det bare en «forkjølelse»?
Ble smittet på lørdag, har time nå på fredag.. noen som vet om jeg kan dra på timen?
I samfunnet generelt er dette ikke lengre noe en tar hensyn til. Vet ikke hva sykehusene mener. Står kanskje på nettsiden?

Har vist time til gynekologen om 7 dager så da får jeg og en sniktitt :joyful: så da har jeg en om 7 dager og en om 16 ( men er bare jeg som skal på den første og skal ha mann og barn med på den andre så de blir kjekt for eldste jenta og få være med og se) :Heartred

Ville ringt til AHUS for sikkerhets skyld. I OUS har vi fremdeles noen restriksjoner. Vi har sluttet å screene pasienter, men elektive/planlagte undersøkelser/innleggelser utsettes ved påvist smitte. Ansatte bruker fremdeles munnbind i pasientkontakt. Her må ansatte være hjemme 4 døgn etter påvist smitte, tror du skal være «klarert» på fredag om du fikk det påvist på lørdag som var :happy:

19

18

Back
Topp