Nedtelling til TUL

Hadde TUL i dag! 6+4 ifølge måling og fikk både se hjertet slå og høre hjertelyden (110 i puls). Litt letta nå, selv om det jo fortsatt kan gå galt altså. Krysser fingre!

1 uke igjen :woot:

0 dager:D Jeg var så engstelig over lite symptomer og følte at fallhøyden ble så stor. Så ble enig med samboer i går om å booke en UL-time i dag! Sånn at jeg kunne få litt ro i sjela og nyte påskeferien litt:oops: Ble målt til 6+3 (nøyaktig mine beregninger) og fikk se+høre hjerteslag:Heartred Det var magisk! Nå skal jeg slappe av og nyte tiden fremover:love2

Vedlegg

• DC017539-A852-422F-81D8-9AC2947EDD37.jpeg
    DC017539-A852-422F-81D8-9AC2947EDD37.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 33
0 dager:D Jeg var så engstelig over lite symptomer og følte at fallhøyden ble så stor. Så ble enig med samboer i går om å booke en UL-time i dag! Sånn at jeg kunne få litt ro i sjela og nyte påskeferien litt:oops: Ble målt til 6+3 (nøyaktig mine beregninger) og fikk se+høre hjerteslag:Heartred Det var magisk! Nå skal jeg slappe av og nyte tiden fremover:love2
Åå så bra:Heartred jeg vurderte jo det samme, men slo det fra meg.
Måtte ta en ny g-test her om dagen for jeg føler også mange av symptomene er borte, men testen ble heldigvis så positiv som det går an me en strek like rød som kontrollstreken innen sånn 3 sekund :hello2 får holde ut en uke til:nailbiting:

Åå så bra:Heartred jeg vurderte jo det samme, men slo det fra meg.
Måtte ta en ny g-test her om dagen for jeg føler også mange av symptomene er borte, men testen ble heldigvis så positiv som det går an me en strek like rød som kontrollstreken innen sånn 3 sekund :hello2 får holde ut en uke til:nailbiting:
Du er sterkere enn meg, hyller det:hello2 Det var jo en sjans å ta, kunne hende det var for tidlig å se hjerteslag.. Da hadde jeg sikkert blitt mer stresset! Men ordnet seg heldigvis:Heartred En uke går fort, hvertfall i påsken! Heier på deg! :wav

Back
Topp