Nedtelling til TUL

Å fantastiske nyheter :Heartred da er det håp for at det vises noe på min ul på tirsdag da jeg er 6+3 :love7
Det er det virkelig stor sannsynlighet for. Jeg så det tydelig ❤️
 
Tror jeg må bestille ny tidlig ultralyd jeg også, så jeg kan telle ned som dere:) Var på ultralyd i uke 7 og tenkte kanskje å ta en i uke 13/14, da det føles utrolig lenge å vente til OUL 3.juni... Er det for tidlig å håpe på å se kjønn i uke 13/14? Så spent:love017
 
5 dager
 
Tror jeg må bestille ny tidlig ultralyd jeg også, så jeg kan telle ned som dere:) Var på ultralyd i uke 7 og tenkte kanskje å ta en i uke 13/14, da det føles utrolig lenge å vente til OUL 3.juni... Er det for tidlig å håpe på å se kjønn i uke 13/14? Så spent:love017

Vi fikk vite det i uke 12 sist:love7
Jordmor ville ikke love 100% men hun virket veldig sikker og hun hadde rett:Heartblue
 
Endte med å bestille en i uke 11. synes det er så fryktelig lenge til uke 13+1 og offentlig TUL. Jeg vet samboeren min blir oppgitt på meg nå, men det er så mye bedre å kunne vite at det går bra en gang for mye enn å konstant bekymre seg.:Heartblue

17 dager til TUL, oi…var i grunnen ganske lenge til den også:bag::dance018
 
Endte med å bestille en i uke 11. synes det er så fryktelig lenge til uke 13+1 og offentlig TUL. Jeg vet samboeren min blir oppgitt på meg nå, men det er så mye bedre å kunne vite at det går bra en gang for mye enn å konstant bekymre seg.:Heartblue

17 dager til TUL, oi…var i grunnen ganske lenge til den også:bag::dance018

Skjønner deg godt, for jeg gjorde akkurat det samme. Bestilte først en ul 13+4. Også måtte jeg bestille en til 10+4 fordi det er så lenge til :hilarious: Mannen synes heldigvis det er helt i orden, da vi har vært gjennom mye ved tidligere svangerskap, så han vet hvor bekymret jeg blir :Heartred
 
Skjønner deg godt, for jeg gjorde akkurat det samme. Bestilte først en ul 13+4. Også måtte jeg bestille en til 10+4 fordi det er så lenge til :hilarious: Mannen synes heldigvis det er helt i orden, da vi har vært gjennom mye ved tidligere svangerskap, så han vet hvor bekymret jeg blir :Heartred

Han blir mer forståelsesfull når han ser den fysiske magen og når knøttet begynner å sprelle og slikt inni der:joyful: Og jeg skjønner det jo godt at det er vanskelig å forstå at et knøtt på et halvannen centimeter kan påvirke kroppen så mye. Nå har humørsvingningene startet så dette blir stas:hilarious:
 
Back
Topp