Nedtelling til TUL

Caccy

Forelsket i forumet
September To Remember
Maisløyfene 2024
Nedtelling til TUL, la dagene gå raskt!
 
Jeg bestilte time når jeg er 7+4, første ledige :shy: 26 dager til.
 
Jeg har ikke ringt lege enda, men jeg får ul i uke 8, også skal jeg på fosterdiagnostikk i uke 12. ringte dere legen samme dag som positiv test?
 
Jeg har ikke ringt lege enda, men jeg får ul i uke 8, også skal jeg på fosterdiagnostikk i uke 12. ringte dere legen samme dag som positiv test?

Jeg bestilte time privat, ikke planer om å ta kontakt med legen før etter TUL :) Men om en skal ha det gjennom legen, er det sikkert lurt å ikke vente for lenge nå i ferie tid.
 
Jeg bestilte time privat, ikke planer om å ta kontakt med legen før etter TUL :) Men om en skal ha det gjennom legen, er det sikkert lurt å ikke vente for lenge nå i ferie tid.

Ja, sant.. får ringe i morgen da kanskje. Jeg har lavt stoffskifte, så må vel også øke doseringen.
 
Usikker på om jeg går for privat tul nå, siden jeg skal ha fosterdiagnostikk...

Men må vel til lege over ferien, har også lavt stoffskifte. Forrige svangerskap måtte jeg ikke justere dose i det hele tatt faktisk :happy:
 
Har faktisk aldri vært på ultralyd for utenom den vanlige i uke 19 med mine to gutter. Men kjenner at jeg har lyst på tidlig ultralyd i uke 12 i denne graviditeten.
 
19 dager, da er jeg 6+5
 
18
 
Det nærmer jo seg! Jeg har 23 dager igjen, gleder med til tallet blir en del lavere :dance018

Ååh ja, bare en uke ferie, så en uke jobb, og så onsdagen etter der!
 
Usikker på om jeg går for privat tul nå, siden jeg skal ha fosterdiagnostikk...

Men må vel til lege over ferien, har også lavt stoffskifte. Forrige svangerskap måtte jeg ikke justere dose i det hele tatt faktisk :happy:

jeg skal også ha fosterdiagnostikk, men det er ikke før i uke 12. Så jeg fikk beskjed om at jeg får UL i uke 8, for at de skal være sikker på hvor langt jeg er før fosterdiagnostikk. Så bare 4 uker igjen til TUL :hilarious:

Jeg har økt levaxin med 20% allerede, og fikk beskjed om at jeg skal ta blodprøver en gang i måneden så vi kan føle med og justere dosen :)
 
jeg skal også ha fosterdiagnostikk, men det er ikke før i uke 12. Så jeg fikk beskjed om at jeg får UL i uke 8, for at de skal være sikker på hvor langt jeg er før fosterdiagnostikk. Så bare 4 uker igjen til TUL :hilarious:

Jeg har økt levaxin med 20% allerede, og fikk beskjed om at jeg skal ta blodprøver en gang i måneden så vi kan føle med og justere dosen :)

Har bestemt at jeg tar en privat TUL når jeg er 6+5, deretter er det legekontroll for henvisning til fosterdiagnostikk dagen etter.

Har du allerede økt levaxin av deg selv, eller konferert med legen?
 
Har bestemt at jeg tar en privat TUL når jeg er 6+5, deretter er det legekontroll for henvisning til fosterdiagnostikk dagen etter.

Har du allerede økt levaxin av deg selv, eller konferert med legen?

Jeg ringte fastlegen, og han ba meg øke. Så tok jeg blodprøver som skal følges opp månedlig :happy:

Kjenner det er lenge å vente til uke 8 for TUL :hilarious: må ringe sykehuset på mandag å i alle fall på booket den timen.
 
Back
Topp