Nedtelling til TUL

Såååå irriterende...graviditet på rett plass, men gyn mener jeg er litt kortere enn 6+0, så det var ikke så mye å se:(:(:(:( må inn på nytt...hadde jo håpt man skulle få se hjertet, ville blitt enda mer virkelig da...
 
Såååå irriterende...graviditet på rett plass, men gyn mener jeg er litt kortere enn 6+0, så det var ikke så mye å se:(:(:(:( må inn på nytt...hadde jo håpt man skulle få se hjertet, ville blitt enda mer virkelig da...

Godt å veta at det sitter på rett plass:love017
Sitter hos legen og venter på min tur nå:confused2
 
Godt å veta at det sitter på rett plass:love017
Sitter hos legen og venter på min tur nå:confused2
Ja det er betryggende...og man vet jo at det er så lite som skal til før man ser noe:wideyed: så egentlig bare en liten nedtur, selv om alt så fint ut. Er sikkert 5+ et eller annet og ikke 6+0:):)
Lykke til:):):):)
 
Såååå irriterende...graviditet på rett plass, men gyn mener jeg er litt kortere enn 6+0, så det var ikke så mye å se:(:(:(:( må inn på nytt...hadde jo håpt man skulle få se hjertet, ville blitt enda mer virkelig da...

Så frustrerende! Men godt at det er på rett plass ❤ Skal du på ny UL?
 
Såååå irriterende...graviditet på rett plass, men gyn mener jeg er litt kortere enn 6+0, så det var ikke så mye å se:(:(:(:( må inn på nytt...hadde jo håpt man skulle få se hjertet, ville blitt enda mer virkelig da...
Åh så utrolig frustrerende :( Godt å se at det var på riktig plass. Får håpe dagene flyr og at 17 mai kommer fort:)
 
Back
Topp