Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såååå irriterende...graviditet på rett plass, men gyn mener jeg er litt kortere enn 6+0, så det var ikke så mye å se må inn på nytt...hadde jo håpt man skulle få se hjertet, ville blitt enda mer virkelig da...
Ja det er betryggende...og man vet jo at det er så lite som skal til før man ser noe så egentlig bare en liten nedtur, selv om alt så fint ut. Er sikkert 5+ et eller annet og ikke 6+0Godt å veta at det sitter på rett plass
Sitter hos legen og venter på min tur nå
Såååå irriterende...graviditet på rett plass, men gyn mener jeg er litt kortere enn 6+0, så det var ikke så mye å se må inn på nytt...hadde jo håpt man skulle få se hjertet, ville blitt enda mer virkelig da...
Ja han skulle kalle meg inn rett etter 17.mai så det er braSå frustrerende! Men godt at det er på rett plass ❤ Skal du på ny UL?
Åh så utrolig frustrerende Godt å se at det var på riktig plass. Får håpe dagene flyr og at 17 mai kommer fortSåååå irriterende...graviditet på rett plass, men gyn mener jeg er litt kortere enn 6+0, så det var ikke så mye å se må inn på nytt...hadde jo håpt man skulle få se hjertet, ville blitt enda mer virkelig da...
Hvordan gikk det?❤Godt å veta at det sitter på rett plass
Sitter hos legen og venter på min tur nå
Hvordan gikk det?❤
Så bra!❤ hvor mange uker er du?Det gikk bra!!
Den satt på riktig plass!! Såg ikke så mye mer enn plommesekken el hva det heter..
Skal tilbake om en uke!
Samme som meg hvor langt er du?Det gikk bra!!
Den satt på riktig plass!! Såg ikke så mye mer enn plommesekken el hva det heter..
Skal tilbake om en uke!