Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er TUL noe man bestiller selv på privatklinikk eller kan man gå til legen å bli henvist? Er en litt stresset sjel selv, så hadde kanskje hjelpt litt å vite at alt står bra til med den lille spira mi
Takk for svar ♡ Jeg tviler på at jeg har noen medisinsk grunn, men er enig med deg at det er penger som er verdt å bruke <3Jeg tror det avhenger litt av fastlegen din om du blir henvist til tul eller ikke.
Med nr 1 var jeg usikker på termin pga vi egentlig ikke prøvde. Ble derfor henvist til tul.
Med nr 2 hadde jeg to sa på rad før vi ble gravid med nr.2. Og fikk i det svangerskapet flere små blødninger i uke 4-6. Fikk derfor henvisning til tul for å sjekke at alt så fint ut.
Om det ikke er noen medisinsk grunn vil nok ikke fastlegen henvise deg. Men da kan du fritt bestille det selv. Koster litt, men det er nok verd det for å se at alt er som det skal
Dette lurer jeg også litt på. Har bare hatt to tidlige sa da men, som egentlig klassifiseres som kjemisk. Men tenkte kanskje å høre med legen/jordmor.Hei har to MA bak meg, fikk positiv test idag Har jeg rett til TUL?
Dette lurer jeg også litt på. Har bare hatt to tidlige sa da men, som egentlig klassifiseres som kjemisk. Men tenkte kanskje å høre med
Har bestilt time 8.jan, hører med legen da om hun kan sende en henvisning til sykehuset...Dette lurer jeg også litt på. Har bare hatt to tidlige sa da men, som egentlig klassifiseres som kjemisk. Men tenkte kanskje å høre med legen/jordmor.
Sniker fra juli hadde en MA i juni, og fikk en tidlig ul på sykehuset 7+6. Det var veldig betryggende! Hør med fastlegen dinHei har to MA bak meg, fikk positiv test idag Har jeg rett til TUL?
Hei har to MA bak meg, fikk positiv test idag Har jeg rett til TUL?
Takk, det skal jegSniker fra juli hadde en MA i juni, og fikk en tidlig ul på sykehuset 7+6. Det var veldig betryggende! Hør med fastlegen din
Skal prøve på det, men har desverre en legevikar som ikke visste hva MA var en gangJeg ville så absolutt nevnt dette for fastlegen, og sagt at jeg var veldig bekymret denne gangen pga hva som har skjedd før.
Min fastlege hadde iallefall henvist meg pga det.