Nedtelling til TUL

10 dager til TUL! For å kartlegge lår jeg har termin - mistenker at jeg er mellom 5 og 7 uker på vei ved TUL!
Hvor langt er dere på vei når dere skal? Fler som skal rundt 6 uker?
Skal når jeg er 7+2, men var 6+3 sist svangerskap. Så nervepirrende å ikke helt vite hvor langt man er på vei!

7 dager igjen til første TUL -mistenker nervene er i helspenn neste tirsdag på denne tiden :wacky:

6 dager ! Tenk at neste Onsdag på denne tiden så har jeg fått "dommen"....

8 dager igjen :)

Hva er grunnen til at dere velger/må ha tul?
Jeg vurderer å bestille meg en time, men er redd for å bli møtt med at det ikke er nødvendig. Jeg er enda mer nervøs for å bli møtt med at det ikke er noe der, så det veier opp. Jeg er 4+6 i dag. Vurderer å bestille time til midten av januar :)

7 dager til :Heartbigred

Jeg vurderer å bestille meg en time, men er redd for å bli møtt med at det ikke er nødvendig. Jeg er enda mer nervøs for å bli møtt med at det ikke er noe der, så det veier opp. Jeg er 4+6 i dag. Vurderer å bestille time til midten av januar :)
Jeg har pga IVF. Men ville hatt uansett ,for å se at det er NOE der. :) dersom du bestiller privat pleier de være forståelsesfulle på hvorfor du kommer. (Er min erfaring)

De private vil ha pengene dine, så de klager ikke i det hele tatt på at du bestiller time :)
Jeg har bestilt tidlig UL fordi jeg vil vite at alt ser OK ut, etter å ha prøvd i over et år. Jeg har da time når jeg er 7+4, og kommer ikke til å bestille flere UL utover ordinær. :)

Har to TUL, begge dekket av det offentlige. Men har også mistet to ganger. Og legen skrev en god søknad. Første er om 4 dager

Back
Topp