Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!Da har vi fått sett ett sterkt bankende hjerte og en nydelig liten reke som koste seg i mammas hule
Hvor langt på vei var du ved denne UL? Herlig <3Vi var nå på Onsdag.. og lille hjerte slår som bare det ❤Vis vedlegget 283275
Hvorfor ??Fader altså, skulle ha 21.des.. Men nå blir det enheten 21 eller 27 desember.. Eller 2 eller 4 januar haha
Bare de gir beskjed så vi rekker å kjøre de 3 timene det tar til sjukehuset så
#kandeikkebareringeigjen
Hvorfor ??
Ååh.. men hadde ikke du fått tildelt time ? Så dritt...Nei, aner ikke.. Men har vel sikkert noe med å få timene dems på sjukehuset til å gå opp.. Litt forvirra sjølv..
Mulig det har noe med at overlegen der har sagt at jeg har krav på tul før 4.januar.. At de da har funnet ut at de kan flytte rundt på meg.
Lurer på om jeg ringe på Torsdag om jeg ikke har fått høre noe før det
Ååh.. men hadde ikke du fått tildelt time ? Så dritt...
Det er sant! Håper på raskt svarJo, hadde det. Men får tenke sånn at det kanskje er noen det haster mere med..
Bare håper på å få ny sikker dato, er litt kjedelig å gå fra å ha dato til ikke å vite
Det er sant! Håper på raskt svar
Gratulerer så myeDa har vi fått sett ett sterkt bankende hjerte og en nydelig liten reke som koste seg i mammas hule
Ekstremt!Ja, gjør det
Ikke lenge til du skal! Blir spennede
Gratulerer!Da har vi fått sett ett sterkt bankende hjerte og en nydelig liten reke som koste seg i mammas hule
Så fantastisk!Fikk se ei lita reke på 1,36 cm, med et vakkert hjerte blinkende til oss i dag
Gratulerer! Hvordan gikk kjøreturen?Fikk se ei lita reke på 1,36 cm, med et vakkert hjerte blinkende til oss i dag
Tøff men det gikk.Gratulerer! Hvordan gikk kjøreturen?