Nedtelling til TUL

Da har vi fått sett ett sterkt bankende hjerte og en nydelig liten reke som koste seg i mammas hule:love7

Fader altså, skulle ha 21.des.. Men nå blir det enheten 21 eller 27 desember.. Eller 2 eller 4 januar :wtf: haha

Bare de gir beskjed så vi rekker å kjøre de 3 timene det tar til sjukehuset så:scratch
#kandeikkebareringeigjen

Fader altså, skulle ha 21.des.. Men nå blir det enheten 21 eller 27 desember.. Eller 2 eller 4 januar :wtf: haha

Bare de gir beskjed så vi rekker å kjøre de 3 timene det tar til sjukehuset så:scratch
#kandeikkebareringeigjen
Hvorfor ??

Nei, aner ikke.. Men har vel sikkert noe med å få timene dems på sjukehuset til å gå opp.. Litt forvirra sjølv..
Mulig det har noe med at overlegen der har sagt at jeg har krav på tul før 4.januar.. At de da har funnet ut at de kan flytte rundt på meg.

Lurer på om jeg ringe på Torsdag om jeg ikke har fått høre noe før det:scratch

Nei, aner ikke.. Men har vel sikkert noe med å få timene dems på sjukehuset til å gå opp.. Litt forvirra sjølv..
Mulig det har noe med at overlegen der har sagt at jeg har krav på tul før 4.januar.. At de da har funnet ut at de kan flytte rundt på meg.

Lurer på om jeg ringe på Torsdag om jeg ikke har fått høre noe før det:scratch
Ååh.. men hadde ikke du fått tildelt time ? Så dritt...

Jo, hadde det. Men får tenke sånn at det kanskje er noen det haster mere med.. :)

Bare håper på å få ny sikker dato, er litt kjedelig å gå fra å ha dato til ikke å vite
Det er sant! Håper på raskt svar

Flere som gruer seg til imorgen?

16 timer til første og 16 dager til andre

Back
Topp