Nedtelling til TUL

Da har jeg vært hos en lege på legekontoret for TUL i dag.. Veldig fort og gæli.. og han sa ikke spesielt mye.. ble satt tilbake fra 6+6 til 6+1, og han sa at alt så normalt ut i forhold til det. Han kunne muligens se hjerteaktivitet, men ville ikke si noe sikkert.. skal tilbake 9/4.

Tror apparatet han har ikke er det aller beste heller.. hadde jo håpet å se mer konkret.. men gikk så fort og gæli..

Eneste UL jeg har vært på var da MAen ble konstatert i uke 12 sist. Så har ikke noe opplevelse å sammenligne med heller.. kjenner meg litt tom. Følte det var dommedag i dag og at jeg/vi fortsatt er på vippepinnen...
 
Det stammer, jeg telte fra unnfangelse. Men nå blir det ikke tul, for jeg har mistet dessverre.
Lykke til alle andre [emoji173]
Har du mistet?[emoji53] [emoji26] Det er ikke bare en uskyldig blødning? Uff, er så lei meg på dine vegne. Sender deg massevis av varme tanker og gode bamseklemmer[emoji173]
 
Har du mistet?[emoji53] [emoji26] Det er ikke bare en uskyldig blødning? Uff, er så lei meg på dine vegne. Sender deg massevis av varme tanker og gode bamseklemmer[emoji173]
Ja. Begynte og fossblø torsdag og blør fortsatt. Tok digital idag og da kom det ikke gravid. Så da er det over og ut regner jeg med [emoji20]
Fikk positiv digital på tirsdag, 1-2 uker. Ble et kort eventyr.
 
Ja. Begynte og fossblø torsdag og blør fortsatt. Tok digital idag og da kom det ikke gravid. Så da er det over og ut regner jeg med [emoji20]
Fikk positiv digital på tirsdag, 1-2 uker. Ble et kort eventyr.
Uff, jeg får så vondt av deg[emoji26] [emoji27] Å miste uansett hvor tidlig det er, så gjør det forferdelig vondt[emoji53] Mange varme tanker sendes din vei og en haug med bamseklemmer[emoji173]
 
Ja. Begynte og fossblø torsdag og blør fortsatt. Tok digital idag og da kom det ikke gravid. Så da er det over og ut regner jeg med [emoji20]
Fikk positiv digital på tirsdag, 1-2 uker. Ble et kort eventyr.
Uff, jeg får så vondt av deg[emoji26] [emoji27] Å miste uansett hvor tidlig det er, så gjør det forferdelig vondt[emoji53] Mange varme tanker sendes din vei og en haug med bamseklemmer[emoji173]
 
Ja. Begynte og fossblø torsdag og blør fortsatt. Tok digital idag og da kom det ikke gravid. Så da er det over og ut regner jeg med [emoji20]
Fikk positiv digital på tirsdag, 1-2 uker. Ble et kort eventyr.
Uff, jeg får så vondt av deg[emoji26] [emoji27] Å miste uansett hvor tidlig det er, så gjør det forferdelig vondt[emoji53] Mange varme tanker sendes din vei og en haug med bamseklemmer[emoji173]
 
Uff, jeg får så vondt av deg[emoji26] [emoji27] Å miste uansett hvor tidlig det er, så gjør det forferdelig vondt[emoji53] Mange varme tanker sendes din vei og en haug med bamseklemmer[emoji173]
Tusen takk, det setter jeg stor pris på[emoji173] [emoji173]
 
Hvordan gikk det med deg i går?[emoji173]
received_10160203045070707.jpeg
2 like store fostersekker med embryo og plommesekk, ikke sikker hjertealtivitet, men skal tilbake 5.april [emoji173]
 
Vis vedlegget 250188
2 like store fostersekker med embryo og plommesekk, ikke sikker hjertealtivitet, men skal tilbake 5.april [emoji173]

Oi! Så spennende med to
Også bilde også! Det fikk ikke jeg .. men spurte ikke om å få ta heller da :p

Fikk ikke konkret hjerteaktivitet hos oss heller.. men han trodde han kunne se noe! Jeg ble jo satt tilbake til 6+2, så kan jo være derfor og! Bra du skal tilbake for å sjekke da❤ Skal tilbake 9.april selv :)
 
Ååååh[emoji173] to stk[emoji177][emoji173][emoji177] Hvor langt er du på vei?

Oi! Så spennende med to
Også bilde også! Det fikk ikke jeg .. men spurte ikke om å få ta heller da [emoji14]

Fikk ikke konkret hjerteaktivitet hos oss heller.. men han trodde han kunne se noe! Jeg ble jo satt tilbake til 6+2, så kan jo være derfor og! Bra du skal tilbake for å sjekke da[emoji173] Skal tilbake 9.april selv :)
Er 6+4, satte inn to embryoer(IVF), men var så sikker på at bare en hadde satt seg! Så ble lettere sjokkert når jeg så de begge to.. fjerde forsøket og endelig satt det, og hele to stykk i tillegg!
 
Back
Topp