MayK79
Forelsket i forumet
1 time! Så nervøs!
Lykke til[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1 time! Så nervøs!
1 time! Så nervøs!
Lykke til, og håper det gikk strålende
Takk. Gikk litt begge veier, fikk om mulig en enda verre lege nå - men vi fikk med bilde av lille dings i alle fall (etter å ha spurt sjøl selvsagt). Ble ikke målt for det mente hun var unødvendig for hun så at alt var på plass, eller noe i den duren, og at de skulle uansett måle nøyere på OUL om 4 uker. Kunne like greit tatt denne ultralyden hos fastlege.
Næh så dårlig service
Noen er bare helt på tryne altså.
Som om dem ikke klarer, og sette seg inni hvor mye det betyr for oss som er gravide, og våre partnere
Fatter det ikke altså
Det er helt forferdelig, lurer på om empati forsvinner hos mange under medisinstudiet. Skal prate med jordmor om oppfølgingen min, for jeg orker ikke at det skal være sånn videre. Krever jo litt ekstra siden mitt første og eneste svangerskap endte i dødfødsel liksom ...
Håper hun kan hjelpe med at du faktisk møter noen som har empati, og forstår at det krever mere av dem enn at de bare suser distansert igjennom undersøkelsen altså. Jeg blir oppriktig lei meg på dine vegner Og kjenner jeg hisser meg opp over at noen kan oppføre seg så like gyldig grrrr
Jeg har vært på to. En i uke 6 og en i uke 9. Så skal jeg på Jessheim på fredag Håper å få vite kjønn da. Så blir det vel den ordinære i januar en gangHvor mange ul har dere hatt ?
Hvor mange ul har dere hatt ?
Akkurat kommet tilbake fra en etterlengtet tidlig, organrettet ultralyd! Timen har blitt flyttet siden forrige mandag så utrolig godt å endelig ha gjennomført det
Alt så helt fint ut og lille baby bobo var 72 mm lang fra hode til stump og målt til 13+2 som antatt. Jeg er så lettet og glad! Begynte og gråte, det trodde jeg aldri skulle skje. Babyen danset og bokset og var veldig aktiv. Fikk med 13 ultralydbilder og en usb med både bilder og video <3
Dro rett til Kappahl etterpå og kjøpte den første bodyen