Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var i dagHei! Det er akkurat 14 dager til min TUL! Er det noen som har lyst å fortelle litt mer detaljert om hvordan det hele foregår? Jeg er ikke så glad i å "vise meg fram" så er fint å være så forberedt som jeg kan [emoji28] (og er alle helt glattbarbert... you know where?)
Tusen takk for svar [emoji4][emoji5] sjekket de livmor også? Eller var det bare ultralyd-saken som var inni der? Hehe [emoji28]Jeg var i dagFørst snakket vi litt, og etterpå gikk jeg bak et forheng og kledde av meg nedentil. Bak forhenget lå det håndklær til å ha rundt seg. Jeg fikk beskjed om å sette meg i gynekologstolen, og gynekologen startet undersøkelsen. Etter en liten stund så jeg den sorte flekken med to små flekker inni som var den lille[emoji173]️ Gynekologen forklarte hele tiden underveis hva vi så.
Angående barbering ville jeg ikke bekymret meg for det! Gynekologen har tross alt pasienter i alle aldersgrupper, og møter nok litt av hvert![]()
Skjønner ikke hva du mener? Om han brukte hendene inni? Nei, det var bare ultralydapparatet som var borti megTusen takk for svar [emoji4][emoji5] sjekket de livmor også? Eller var det bare ultralyd-saken som var inni der? Hehe [emoji28]
Var det jeg mente [emoji28] ok, bra [emoji4]Skjønner ikke hva du mener? Om han brukte hendene inni? Nei, det var bare ultralydapparatet som var borti meg![]()
Det går nok bra, husk at selv om det er en ubehagelig situasjon for oss, er det jobben til gynekologeneVar det jeg mente [emoji28] ok, bra [emoji4]
Hvordan gikk det i dag??Jeg har ny TUL i morgen![]()
Ja, ikke så lett å huske bestandig [emoji28] tusen takk!Det går nok bra, husk at selv om det er en ubehagelig situasjon for oss, er det jobben til gynekologeneLykke til!
Hvordan gikk det i dag??
Så utrolig bra ❤Helt topp, takk som spør
Knotten vår ble målt til 8+5, jeg er 8+6, så det var ok. Den sprellet og hjertet slo så fint atte![]()
Så utrolig bra ❤
.. lille her inne i ligger faktisk 2-3 dager mindre ..men fertilitetslegen vår sa at h*n var helt innen for det normale( egentlig litt vanskelig å måle 100% ,for å finne det de mener skal være crl i de forskjellige ukene i begynnelsen ) ,så ingenting å bekymre seg for ..
i tillegg så hadde h*n fulgt sin kurve fra uke 7+2 til 9+1
❤
Det er sant ..åsså er det viktig å stole på legen når de sier at alt er bra ( må ta meg selv der , for har en tendens å få panikk for alt som er "utenom" det normale lissom )Det er jo vanvittig små toleranser på målinger av millimeter og da kan en mm feil slå ut mye i dager. Det viktigste er at man ikke er langt unna og at hjertet slår![]()
Når jeg ble gravid med IVF sist ble jeg målt til 6+0 når jeg var 6+2. På ordinær ultralyd ble jeg derimot flyttet tre dager frem i forhold til IVF-terminenDet er sant ..åsså er det viktig å stole på legen når de sier at alt er bra ( må ta meg selv der , for har en tendens å få panikk for alt som er "utenom" det normale lissom )
Men hun sa det var normalt og bra og hjertet slo som bara den ❤
Såpass ja ... ja har vært på to ul på klinikken nå ..skal på føden på ul i uke 12+1 ... er veeeeldig spent på den lille og målene ❤Når jeg ble gravid med IVF sist ble jeg målt til 6+0 når jeg var 6+2. På ordinær ultralyd ble jeg derimot flyttet tre dager frem i forhold til IVF-terminenSå det er nok ikke så lett å måle helt til å begynne med, i tillegg til at de små vokser litt i rykk og napp.