Nedtelling til TUL

38 dager

Har dere med BF på TUL? Eller er det slik man gjør alene? Tenker på siden det er innvendig UL [emoji28]

Har dere med BF på TUL? Eller er det slik man gjør alene? Tenker på siden det er innvendig UL [emoji28]

Han var med :)
Ser ikke hvorfor det skulle ha noe å si om det er innvendig UL?

Han var med :)
Ser ikke hvorfor det skulle ha noe å si om det er innvendig UL?

Nei jeg har ikke peiling [emoji85] Har lagt opp til at han skal være med, men det slo meg plutselig at det kanskje ikke var vanlig før senere [emoji23] Men takk for svar [emoji173] Alt man skal undre på som førstegangsgravid [emoji85]

Nei jeg har ikke peiling [emoji85] Har lagt opp til at han skal være med, men det slo meg plutselig at det kanskje ikke var vanlig før senere [emoji23] Men takk for svar [emoji173] Alt man skal undre på som førstegangsgravid [emoji85]

Det er i hvert fall ikke noe han ikke har sett før :p

Må sies at jeg ikke har noen hemninger lengre da. Etter flere år med assistert befruktning har jeg sikkert hatt 50-60 sånne innvendige UL.
Etterhvert detter bare buksene ned ved ren automatikk når man går inn til gyn :hilarious:

Det er i hvert fall ikke noe han ikke har sett før :p

Må sies at jeg ikke har noen hemninger lengre da. Etter flere år med assistert befruktning har jeg sikkert hatt 50-60 sånne innvendige UL.
Etterhvert detter bare buksene ned ved ren automatikk når man går inn til gyn :hilarious:

Hahaha [emoji23][emoji23]
Ja nei jeg er ikke fullt så vandt, så her er det alle mulige spørsmål som dukker opp i hodet mitt [emoji87]

37

Hvis han skal være med på fødsel, skal han se jordmødre som stadig vekk skal "grave" oppi der, så innvendig UL burde gå greit [emoji12]
Hvis det bank i bordet og mot formodning skulle være noe galt, er det greit å være to. Også er det jo moro at begge kan få se lille bønna sprelle rundt [emoji173]️[emoji4]

15 ✨

11 dager :Heartred

Jeg ble så sykt misunnelig på alle dere som skal ha tidlig ultralyd av typen veldig tidlig, så nå har jeg gått på en smell og bestilt time til i morgen [emoji56] *svak viljestyrke* Etter mine solemerker skal jeg da være 8+6. Burde jo gå an å se bittelitt i hvertfall [emoji854]

36

Back
Topp