Nedtelling til TUL

Vet ikje endå når det blir, vente på time i posten.. den kommer forhåpentligvis imorra ;-) men vet det blir etter påske.

17 dageeeeeeer til.......[emoji33][emoji85][emoji85]

23 laaange dager til[emoji23] har bestilt meg time når jeg er 8+4[emoji173]️ håper bare jeg kommer så langt denne gangen!

Ååååh, har ikke bestemt oss enda[emoji85] Har ingen medisinsk grunn for det, men vi har det sist og det var liksom da det gikk opp for oss[emoji7] Spørs om ikke det blir en tidlig ul denne gangen også[emoji23] men hvilken uke vet jeg ikke

5 dager igjen [emoji4]

Så spennende med TUL, få se lille frøet og hjerte banke!

Vi skal ta duotest, så blir også en tidlig ultralyd. Vet ikke helt når, kanskje rundt uke 10.
Gledgruer meg, blir godt å få avklart at alt er fint med den lille, for tar utgangspunkt i at det er det :)

Så spennende med TUL, få se lille frøet og hjerte banke!

Vi skal ta duotest, så blir også en tidlig ultralyd. Vet ikke helt når, kanskje rundt uke 10.
Gledgruer meg, blir godt å få avklart at alt er fint med den lille, for tar utgangspunkt i at det er det :)

Hva er duotest?:-)

Hva er duotest?:)

Det er noe man får tilbud om å ta for å avdekke om fosteret kan ha Downs syndrom, kromosomfeil eller annet.
Tilbys til kvinner fra 38 år tror jeg.
Vi får en attpåklatt og jeg er 40, så da tar vi en blodprøve først og så en Ultralyd ca 2 uker etter, så vurderer de resultatene.
Man kan også gå videre, om det er tvil, og ta en fostervannsprøve , men det innebærer visst en viss risiko for abort. Så den tar vi kun om det er behov.

Skal til tul om nøyaktig 2 uker :) jeg må vite om alt står bra til eller ikke.
Så da er jeg 7+0 når jeg er på tul.

Er så spent på TUL på fredag. Heldigvis er timen 8.30, så slipper å gå halve dagen å vente.

Vi skal bestille gjennom fastlegen på tirsdag hvis alt ennå er bra. Blødde masse gjennom forrige svangerskap, så jeg følges godt opp gjennom dette.

Back
Topp