Nedtelling til tul

Sant det :) kan ikke huske jeg var så bekymret når jeg var gravid med datteren min. Men da hadde jeg ikke opplevd sa heller.
jeg merker at jeg egentlig var mer bekymret forrige gang før jeg hadde sa, nå er jeg mer forberedt på at det kan skje å om det skjer så er det dessverre ikke noe å gjøre med.
Men satser stort på at denne lille spiren holder seg godt fast:happy:
jeg gikk tre uker med blødning før jeg fikk kur for å få ut restene så er derfor jeg vil ha flere ul`er, orker ikke å vente med usikkerhet like lenge denne gangen om det skulle skje;)
 
jeg merker at jeg egentlig var mer bekymret forrige gang før jeg hadde sa, nå er jeg mer forberedt på at det kan skje å om det skjer så er det dessverre ikke noe å gjøre med.
Men satser stort på at denne lille spiren holder seg godt fast:happy:
jeg gikk tre uker med blødning før jeg fikk kur for å få ut restene så er derfor jeg vil ha flere ul`er, orker ikke å vente med usikkerhet like lenge denne gangen om det skulle skje;)
Det forstår jeg veldig godt! Hadde heldigvis en enkel sa. Skjønt det kan være litt komplikasjoner der.

Mulig alderen spiller inn på alle bekymringene og :p
 
jo selvfølgelig er det mer en nok, er bare at jeg selv også vil ha ifra den uken :rolleyes:
jeg mistet sist graviditet så vil bare være på den sikre siden:p
Samme som deg. Om noe er galt, vil jeg vite det tidligst mulig. Og uke 12 er liksom den gyldne uken, og da vises det også mer på et ul bilde.
 
Det forstår jeg veldig godt! Hadde heldigvis en enkel sa. Skjønt det kan være litt komplikasjoner der.

Mulig alderen spiller inn på alle bekymringene og :p
Det kan hende, men kjenner nå at jeg skal bare glede meg over det jeg har nå å tar ting som det kommer:happy:
Satser på å få en frisk liten spire hele veien fram til juli:Heartred
 
Hvor langt tror du at du er på vei nå da? Får man sett det om man er kortere på vei enn uke 5 + ? For dit jeg skal så kan de se ting fra uke 5+3 men ikke noe før..
Regner med min 6+4 kanskje om ikke mere min siste mens var 8 september sååå har 0 peiling på hvor langt æ e på vei
 
Jeg vil veldig gjerne ha tul rett før jul slik at jeg virkelig kan glede meg i jula, da er det kun 11 uker.
Men hvor på Sørlandet finner jeg en gynekolog som jobber tett opp mot jul? :eek:
Kan man få henvisning fra jordmor kun fordi man er veldig bekymret ?
 
Jeg vil veldig gjerne ha tul rett før jul slik at jeg virkelig kan glede meg i jula, da er det kun 11 uker.
Men hvor på Sørlandet finner jeg en gynekolog som jobber tett opp mot jul? :eek:
Kan man få henvisning fra jordmor kun fordi man er veldig bekymret ?
Skal nok endel til for å få henvisning pga bekymring. Spesielt om det er stor pågang fra før. De fleste er nok veldig bekymret. Bestill deg privat? Hva med å ta en ul i slutten av november i stede?
 
Jeg vil veldig gjerne ha tul rett før jul slik at jeg virkelig kan glede meg i jula, da er det kun 11 uker.
Men hvor på Sørlandet finner jeg en gynekolog som jobber tett opp mot jul? :eek:
Kan man få henvisning fra jordmor kun fordi man er veldig bekymret ?
Det er ei (tronstad) som jobber på elvebredden i kr.sand;og som ikke trenger henvisning...var hos ho forrige gang og det var ikke spesielt dyrt heller:)
 
Skal til hjemstedet mitt hvor min familie bor i begynnelsen av desember, skal ta ultralyd der! (Vi har ikke her i byen,nærmeste er 3t 40min unna. (Bør ikke gokk altså,men ingen private her i byen):p er i skiftet mellom uke 10/11da. Har time 3.des på en lørdag!
 
Skal mest sannsynlig neste mandag, men prøver å drøye lengst mulig med og bestille tilfelle ting ikke går som det skal fram til da :p Er da etter mine beregninger 7+3.
 
Back
Topp