Nedtelling til TUL

5 dager ❤

13 igjen:)

Mindre enn to døgn til TUL nr to. Håper på bedre nyheter denne gangen!

Då har vi vore på vår første tul i dag, og det blei ein bra opplevelse :-) Ein liten prikk der inni med hjerte som slo! Fantastisk :-D 6+3 etter eigen beregning,og det var det legen fekk målt til også..Alt etter boka så langt konkluderte legen. Så satte han opp ul i veke 12/13 også! Det var ein bonus eg ikkje rekna med! Fekk ul denne gongen for å sjekke ut at det ikkje var ein exu. (Har hatt det tidlegare), så rekna jo med å bestille oss ein privat ul ein plass då.. 1. etappe ferdig! Håååpar det går bra vidare også! :-)

37 dager, føles som en liten evighet :P

Har akkurat vært på TUL, alt sto bra til :) det var liv! ❤️ ble satt frem fra 9+3 til 10+0, men hvor sikkert er dette? Noen som veit? (Det kan godt være mulig siden jeg har lange og ustabile sykluser)
Gratulerer. Et herlig syn.
Å sette termin utifra UL er sikrest mellom 11-13 uker for da er fostrene jevnest i størrelse.
Då har vi vore på vår første tul i dag, og det blei ein bra opplevelse :) Ein liten prikk der inni med hjerte som slo! Fantastisk :-D 6+3 etter eigen beregning,og det var det legen fekk målt til også..Alt etter boka så langt konkluderte legen. Så satte han opp ul i veke 12/13 også! Det var ein bonus eg ikkje rekna med! Fekk ul denne gongen for å sjekke ut at det ikkje var ein exu. (Har hatt det tidlegare), så rekna jo med å bestille oss ein privat ul ein plass då.. 1. etappe ferdig! Håååpar det går bra vidare også! :)
Gratulerer. Deilig syn!
Tul i morgen Plutselig bestemt, da blodprøvene viser stigning i hcg etter 11 dager med blødning.
Veldig spent...

Lykke til! Håper alt er bra.

Mindre enn et døgn igjen...

28 lange dager igjen!

Bare 3 dager til ❤❤

36 dager :P Går nedover hvertfall haha :P

Back
Topp