Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal til første besøk hos legen 8+3 , og så skal jeg til TUL 9+25 dagermen jeg vurderer å avbestille å bestille til neste uke heller... grueglede meg så...
Jeg skal på torsdag og da er jeg 8+3 , men tenker kanskje å vente til jeg er i uke 9? Hvilken uke skal dere gå i?
5 dagermen jeg vurderer å avbestille å bestille til neste uke heller... grueglede meg så...
Jeg skal på torsdag og da er jeg 8+3 , men tenker kanskje å vente til jeg er i uke 9? Hvilken uke skal dere gå i?
Har bestilt en privat til 6+3 mens jeg venter på å få dato for den jeg er henvist til.5 dagermen jeg vurderer å avbestille å bestille til neste uke heller... grueglede meg så...
2 dager igjen..føler jeg har mistet alle symptomer så greit å få tatt en sjekk..
Han skal heldigvis være med jaUff.. håper alt er greit. Blir typen din med? Det er det samme med meg. Skal til TUL om to dager, men har også mistet symptomer. Blir nok veldig beroliget om alt ser greit ut da. Har hatt en MA tidligere, så håper det ikke er det igjen.
2 dager igjen..føler jeg har mistet alle symptomer så greit å få tatt en sjekk..
Lykke til!Jeg skal idag!![]()