Nedtelling til TUL!

8 dager her også :P Det blir den siste tidlige, for da er jeg 12+1 :)

Jeg må si farvel til dere. Oppdaget MA ved TUL idag :'( men ønsker alle dere lykke til videre med voksende mager og spennende tid. Plutselig er jeg tilbake :)

Jeg må si farvel til dere. Oppdaget MA ved TUL idag :'( men ønsker alle dere lykke til videre med voksende mager og spennende tid. Plutselig er jeg tilbake :)

Ånei, så trist!! Sender masse varme tanker til dere og lykke til på veien videre <3

Oi, så mange som skal på samme dag :o ❤ det blir spennende her inne neste fredag da :) håper på mange fine bilder :D
Hihi, ja, det var voldsomt :D Satser på en veldig bra dag her inne da ❤

Så fælt :( :( Mange gode klemmer sendes din vei ❤

Å nei :'( MA er så forferdelig!! Har du hatt noen tegn i forkant? Sa de noe om når ca det hadde stoppet opp? Håper at ny spire sitter igjen fort, og blir der i 9 måneder! ❤

9 timer og 30 minutter! Får vel ikke sove i natt....dritredd for nok en MA :(

Back
Topp