Nedtelling til TUL!

Dere som skal ta privat tul, Hvor lang tid i forveien ringte du for å bestille time? :)
De hadde timer ledig dagen etter men jeg ville vente til jeg var sikker på å se et evt hjerte.
Du må bare sjekke hva de har ledig?

Bare for å sjekke; TUL er vel innvendig ultralyd?

Jeg tok ul i uke 7+5 og da tok han utvendig. Hørte og så hjerte og vi fikk se babyen fint utvendig :) Det kommer sikkert litt an på utstyret og om man er slank.

Fortsatt fem dager jo :confused::confused: :P

Skal til næste tul om 8 dage nu (9+4) var til første for 9 dage siden (7+0), grundet sygdom skal jeg til ekstra så de sikre sig at alt går som det skal.

Dere som bestiller privat tul; tar dere kun en gang, eller flere?

Vi har bestemt oss for å ta tidlig ul. Egentlig rundt uke 12. Men jeg er såå sliten av å være bekymret og nervøs så har litt lyst til å få tatt en i uke 7 også.. Men det er så dyrt..Men så vet ikke hva som er best. Hva tenker dere?

3 dager!

Dere som bestiller privat tul; tar dere kun en gang, eller flere?

Vi har bestemt oss for å ta tidlig ul. Egentlig rundt uke 12. Men jeg er såå sliten av å være bekymret og nervøs så har litt lyst til å få tatt en i uke 7 også.. Men det er så dyrt..Men så vet ikke hva som er best. Hva tenker dere?
Jeg vil si det er verdt det hvis du går og bekymrer det. Jeg var et nervevrak frem til første TUL 6+4, men har følt meg som en helt annen etter at vi fikk se at alt var bra da. :)

2 lange dager!!

Bare 3 dager igjen nå!!

Back
Topp