1 dag til ultralyd og 1 dag til 12+0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidlig ultralyd og Nipt test i dag. 13+0 *spent*
Rulla rundt og sparka i vei! Han mente det kunne se ut som en jente, men er jo bare 12+2 så tar det med en klype salt, men er det magefølelsen erSpennende! Masse lykke til![]()

Å, hurra!!!!Rulla rundt og sparka i vei! Han mente det kunne se ut som en jente, men er jo bare 12+2 så tar det med en klype salt, men er det magefølelsen er![]()
Tvi tvi - håper de to små har det fint![]()
Tusen takkJeg har bare én, men alt så bra ut heldigvis. Veldig aktiv lita reke <3 Ville ikke vise seg frem, så var vanskelig å se noe kjønn enda.
Hvor langt er du på vei?Hehe, ser den. Fort gjort!He he, du hadde så likt bilde til lilleheg at jeg tenkte det var toHvor langt er du på vei?
Hehe, ser den. Fort gjort!
13+0 var jeg i går
Du da?
Spennende! Lykke til!12+0 i dag og tid for ultralyd![]()
Vi har bestilt privat her i Oslo, både uke 7 og 13. Fikk ikke gjennom kommunen dette året.Kanskje dumt spørsmål - men får alle TUL? Eller er det bestilt privat? Trodde ikke det var før nærmere uke 20…
Jeg skal til jordmor neste onsdag (er da 12+0) - kan det være at det tas ultralyd der?
Bestilte privat til den jeg hadde i uke 8. Skal til legen denne uken, så håper hun kan henvise til neste ultralyd om ikke så lenge. IVF-baby, så vi er litt bekymret, siden veien hit har vært lang og humpete.Kanskje dumt spørsmål - men får alle TUL? Eller er det bestilt privat? Trodde ikke det var før nærmere uke 20…
Jeg skal til jordmor neste onsdag (er da 12+0) - kan det være at det tas ultralyd der?
Bestilte privat i uke 6. så fikk jeg henvisning fra legen til ul på sykehuset uke 7+4. pga tidligere MA.Kanskje dumt spørsmål - men får alle TUL? Eller er det bestilt privat? Trodde ikke det var før nærmere uke 20…
Kanskje dumt spørsmål - men får alle TUL? Eller er det bestilt privat? Trodde ikke det var før nærmere uke 20…
Ordinær ultralyd får alle da, det er vel rundt uke 18-20
Har hatt to private TUL allerede, angrer ikke på det! Men det koster litt da