Nedtelling til TUL, kontroll etc.

2 uker til tul nr 3 ❤️
2 dager til første jordmor kontroll ❤️

Tusen takk :) Jeg har bare én, men alt så bra ut heldigvis. Veldig aktiv lita reke <3 Ville ikke vise seg frem, så var vanskelig å se noe kjønn enda.

He he, du hadde så likt bilde til lilleheg at jeg tenkte det var to :hilarious: Hvor langt er du på vei?

Kanskje dumt spørsmål - men får alle TUL? Eller er det bestilt privat? Trodde ikke det var før nærmere uke 20…
Jeg skal til jordmor neste onsdag (er da 12+0) - kan det være at det tas ultralyd der?

Kanskje dumt spørsmål - men får alle TUL? Eller er det bestilt privat? Trodde ikke det var før nærmere uke 20…
Jeg skal til jordmor neste onsdag (er da 12+0) - kan det være at det tas ultralyd der?
Vi har bestilt privat her i Oslo, både uke 7 og 13. Fikk ikke gjennom kommunen dette året.:)

Bestilte privat til den jeg hadde i uke 8. Skal til legen denne uken, så håper hun kan henvise til neste ultralyd om ikke så lenge. IVF-baby, så vi er litt bekymret, siden veien hit har vært lang og humpete.

Bestilte privat i uke 6. så fikk jeg henvisning fra legen til ul på sykehuset uke 7+4. pga tidligere MA.

så har jeg fått innkalling til 12 ukers ultralyden som alle skal få i løpet av 2022. Ikke alle steder som har starta opp enda.

De over 35 har rett på TUL fra 1. januar i år, vi andre må bestille privat enn så lenge :happy: Ordinær ultralyd får alle da, det er vel rundt uke 18-20 :) Tror ikke det er så vanlig at jordmor har ultralyd? Men jeg er førstegangs, så det vet jeg ikke egentlig :joyful: Har hatt to private TUL allerede, angrer ikke på det! Men det koster litt da :eek:

12 dager❤️

Back
Topp