Nedtelling til TUL, kontroll etc.

2 dager til TUL! Veldig spent, aldri gått så tidlig før. Håper det går bra allikevel. Ifølge mine beregninger er jeg da 6+3. Følger jeg standard-malen med mens-termin og 28 dager syklus, som helsepersonell gjerne gjør så tidlig, har jeg erfart, er jeg passert 7 uker da.
 
TUL idag. 7+1 og 1 cm stor!20211213_141118.jpg
 
Oi, kan man se så mye så tidlig :wideyed: Så stas! Jeg skal 6+6/7+0, håper å se litt :smiley-angelic001

21 dager til TUL :happy:

Vanskelig å se noe frem og tilbake på "det", men jeg fikk høre hjertelyden og det var veldig koselig:)
 
Oi, kan man se så mye så tidlig :wideyed: Så stas! Jeg skal 6+6/7+0, håper å se litt :smiley-angelic001

21 dager til TUL :happy:

Jeg gikk når jeg var 6+5 fra siste mens (ble satt tilbake til 6+1) og det så ut som en liten bønne med et bankende hjerte som blinket i full fart. Helt fantastisk at de kan se så mye selv om spiren bare var 5.66mm stor :Heartred
 
Jeg gikk når jeg var 6+5 fra siste mens (ble satt tilbake til 6+1) og det så ut som en liten bønne med et bankende hjerte som blinket i full fart. Helt fantastisk at de kan se så mye selv om spiren bare var 5.66mm stor :Heartred

Ååå, så koselig :happy:❤️
 
Back
Topp