Nedtelling til TUL, kontroll etc.

Da er jeg ferdig på ultralyd, jeg var så nervøs før jeg skulle inn..
Tok først utvendig, og man så allerede det lille knøttet da :love7 men han gjorde innvendig også, og man både så og hørte det lille hjerte slå, 116 slag i minuttet ❤️ så lettet ❤️

han målte til 6+1, og jeg er etter mine beregninger 6+0 :) Så stemmer veldig bra.

Vedlegg

• 4C9EF67B-2C38-4A9E-9E61-0B2D6E48A8DD.jpeg
    4C9EF67B-2C38-4A9E-9E61-0B2D6E48A8DD.jpeg
    342,4 KB · Visninger: 33
  • 07FB4035-7396-4B89-A91D-EEA46F315FF7.jpeg
    07FB4035-7396-4B89-A91D-EEA46F315FF7.jpeg
    372,6 KB · Visninger: 19
19 dager til Nipt test. Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg mest

Da er jeg ferdig på ultralyd, jeg var så nervøs før jeg skulle inn..
Tok først utvendig, og man så allerede det lille knøttet da :love7 men han gjorde innvendig også, og man både så og hørte det lille hjerte slå, 116 slag i minuttet ❤️ så lettet ❤️

han målte til 6+1, og jeg er etter mine beregninger 6+0 :) Så stemmer veldig bra.

Se der da :happy: Så kult med 3D og :happy: Ps! Ville bare si i fra at det står navnet ditt på bildet, bare sånn i tilfelle du ikke vil ha det ut her :)

40 dager til andre UL (13+0)

Lite nurk med bankende hjerte :love7
Dessverre var UL maskinen til sykehuset ganske dårlig, så fikk bare bilde av en klump :laughing002
Men det går helt greit. Legen sa at alt så veldig fint ut.

Se der da :happy: Så kult med 3D og :happy: Ps! Ville bare si i fra at det står navnet ditt på bildet, bare sånn i tilfelle du ikke vil ha det ut her :)
Godt poeng :eek: tenkte ikke på det faktisk :eek: tusen takk, fikset nå❤️

Dere som har vært på ul, følger dere deres egen beregning om de flytter dere frem eller tilbake? Bare en dag hos meg forskjell da, så ikke så mye å si egentlig men :p

Dere som har vært på ul, følger dere deres egen beregning om de flytter dere frem eller tilbake? Bare en dag hos meg forskjell da, så ikke så mye å si egentlig men :p

Jeg ble flyttet en dag frem, og det stemmer bedre enn menstermin siden jeg vet at jeg hadde EL på dag 13 i den syklusen :happy: Så har endret i appene mine :joyful:

Back
Topp