Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til <3Kl 13 idag…![]()
men han gjorde innvendig også, og man både så og hørte det lille hjerte slå, 116 slag i minuttet Da er jeg ferdig på ultralyd, jeg var så nervøs før jeg skulle inn..
Tok først utvendig, og man så allerede det lille knøttet damen han gjorde innvendig også, og man både så og hørte det lille hjerte slå, 116 slag i minuttet
så lettet
han målte til 6+1, og jeg er etter mine beregninger 6+0Så stemmer veldig bra.
Så kult med 3D og
Ps! Ville bare si i fra at det står navnet ditt på bildet, bare sånn i tilfelle du ikke vil ha det ut her 

Godt poengSe der daSå kult med 3D og
Ps! Ville bare si i fra at det står navnet ditt på bildet, bare sånn i tilfelle du ikke vil ha det ut her
![]()
Jeg følger min egen. Så på UL bildet at jeg er satt 3 dager tilbake, men gyn sa ingenting på det og følger foreløpig mens terminenDere som har vært på ul, følger dere deres egen beregning om de flytter dere frem eller tilbake? Bare en dag hos meg forskjell da, så ikke så mye å si egentlig men![]()

Dere som har vært på ul, følger dere deres egen beregning om de flytter dere frem eller tilbake? Bare en dag hos meg forskjell da, så ikke så mye å si egentlig men![]()
Så har endret i appene mine