Nedtelling til TUL,jordmor etc!

TUL i morgen. Så spent. Nesten så jeg grugleder meg. Håper jeg ser et lite hjerte som banker, så jeg kanskje klarer å slippe ned skuldrene litt ❤️

10 dager til TUL
24 dager til jordmortime
41 dager til OUL
:love2

Ul her også i dag! Samme følelser som deg.. er så skummelt!
Hvordan gikk det med deg ?
Her fikk vi se et lite hjerte slå og alt som kunne måles nå så veldig fint ut ❤️ Var så fint og se , og å få bekreftet at alt er som det skal ! Vet det ennå kan skje ting. Men håper jeg skal klare å la det gå litt mer opp for meg nå og slappe litt mer av..

Hvordan gikk det med deg ?
Her fikk vi se et lite hjerte slå og alt som kunne måles nå så veldig fint ut ❤️ Var så fint og se , og å få bekreftet at alt er som det skal ! Vet det ennå kan skje ting. Men håper jeg skal klare å la det gå litt mer opp for meg nå og slappe litt mer av..
Sitter å venter på å komme inn nå :nailbiting: Hvor langt er du på vei? Så godt å høre at alt så fint ut :Heartred

Lykke til ❤️❤️
Jeg tror jeg er 8 uker i dag, jordmor mente 8+2 på ul

Så fint at alt så bra ut! Vi er ikke så langt unna hverandre, jeg mente 8+0 på onsdag mens jordmor målte til 8+5 (fysisk umulig at det er rett). :joyful: Har du bestilt flere eller venter du til den ordinære nå? Vi skal igjen i uke 11, og sikkert en til etter det :hilarious:

2 dager til TUL :joyful:

Så fint at alt så bra ut! Vi er ikke så langt unna hverandre, jeg mente 8+0 på onsdag mens jordmor målte til 8+5 (fysisk umulig at det er rett). :joyful: Har du bestilt flere eller venter du til den ordinære nå? Vi skal igjen i uke 11, og sikkert en til etter det :hilarious:
Ja da er vi veldig nærme hverandre !
Jeg tenker nok at det blir en ul til i uke 11/12 :Heartred
Blir spennende å se hva terminen blir satt til ved neste UL

Ja da er vi veldig nærme hverandre !
Jeg tenker nok at det blir en ul til i uke 11/12 :Heartred
Blir spennende å se hva terminen blir satt til ved neste UL

Ja enig, veldig spent på det! :shy:

9 dager til TUL for å se kjønn :joyful:
23 dager til jordmortime
40 dager til OUL

8 dager til TUL for å se kjønn :joyful:
22 dager til jordmortime
39 dager til OUL

5 dager til jordmor
24 dager til TUL, men pga blødninger ble vi så bekymret så vi tok en haste-UL idag. Heldigvis så alt bra ut med lille bønna vår, bare jeg som må ta det veldig rolig de neste 2-3 ukene.

7 dager til TUL for å se kjønn :joyful:
21 dager til jordmortime
38 dager til OUL

Tul i morgen!!!

37 dager til OUL
82 dager til neste legetime
82 dager til glukosebelastningstest :hungover:

Back
Topp