TUL i morgen. Så spent. Nesten så jeg grugleder meg. Håper jeg ser et lite hjerte som banker, så jeg kanskje klarer å slippe ned skuldrene litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ul her også i dag! Samme følelser som deg.. er så skummelt!TUL i morgen. Så spent. Nesten så jeg grugleder meg. Håper jeg ser et lite hjerte som banker, så jeg kanskje klarer å slippe ned skuldrene litt
Hvordan gikk det med deg ?Ul her også i dag! Samme følelser som deg.. er så skummelt!
Sitter å venter på å komme inn nå Hvor langt er du på vei? Så godt å høre at alt så fint utHvordan gikk det med deg ?
Her fikk vi se et lite hjerte slå og alt som kunne måles nå så veldig fint ut Var så fint og se , og å få bekreftet at alt er som det skal ! Vet det ennå kan skje ting. Men håper jeg skal klare å la det gå litt mer opp for meg nå og slappe litt mer av..
Lykke tilSitter å venter på å komme inn nå Hvor langt er du på vei? Så godt å høre at alt så fint ut
Lykke til
Jeg tror jeg er 8 uker i dag, jordmor mente 8+2 på ul
Ja da er vi veldig nærme hverandre !Så fint at alt så bra ut! Vi er ikke så langt unna hverandre, jeg mente 8+0 på onsdag mens jordmor målte til 8+5 (fysisk umulig at det er rett). Har du bestilt flere eller venter du til den ordinære nå? Vi skal igjen i uke 11, og sikkert en til etter det
Ja da er vi veldig nærme hverandre !
Jeg tenker nok at det blir en ul til i uke 11/12
Blir spennende å se hva terminen blir satt til ved neste UL