Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal ikke kreve julekalender fra nå da? Fordi du fortjener det når du bærer frem barnet deres liksom? hehe73, og teller da samtidig ned til julaften! Blir gøy med kalender i desember haha!
Hahaha! Frykter jeg allerede oppfattes som litt gravidgal, så den hadde nok tatt kakaDu skal ikke kreve julekalender fra nå da? Fordi du fortjener det når du bærer frem barnet deres liksom? hehe
Heheheh! Hadde likt og sett hvordan «mannfolk flest» hadde forventet å bli behandlet av alle og enhver om det var de som skulle gått gravideHahaha! Frykter jeg allerede oppfattes som litt gravidgal, så den hadde nok tatt kaka
Verden hadde ikke stått til påske :')Heheheh! Hadde likt og sett hvordan «mannfolk flest» hadde forventet å bli behandlet av alle og enhver om det var de som skulle gått gravide
Jeg støtter ideen altså! Jeg tenkte å være lur og kjøpe en kalender for de 24 siste dagene før termin, så har jeg noe å glede meg til hver dagHahaha! Frykter jeg allerede oppfattes som litt gravidgal, så den hadde nok tatt kaka
Ååh den var smart!Jeg støtter ideen altså! Jeg tenkte å være lur og kjøpe en kalender for de 24 siste dagene før termin, så har jeg noe å glede meg til hver dag
62 dager til 3. trimester!
Det skal jeg å, super ideJeg støtter ideen altså! Jeg tenkte å være lur og kjøpe en kalender for de 24 siste dagene før termin, så har jeg noe å glede meg til hver dag
Genialt, det vil jeg og gjøreJeg støtter ideen altså! Jeg tenkte å være lur og kjøpe en kalender for de 24 siste dagene før termin, så har jeg noe å glede meg til hver dag