Nedtelling til tidligultralyd ❤️

Vi skal til Babyscreen i Sverige i morgen og ta ul, nipt og kjønnstest. Spent!:smiley-bounce012

Dere som har vært på Babyscreen, hvor lang tid har det tatt før dere får prøvesvar? Ser det står 10 dager på nettsiden, men så kommer jo påsken og røde dager snart.. hadde vært så godt å få svar før påsken :angelic:
Var der på lørdag, så kan ikke si så veldig mye om hvor lang tid det tar å få prøvesvar (på standard). Men jeg bestilte express, så mitt svar burde foreligge i morgen:smiley-angelic001 Masse lykke til! Jeg hadde en veldig fin opplevelse der:Heartred

Var der på lørdag, så kan ikke si så veldig mye om hvor lang tid det tar å få prøvesvar (på standard). Men jeg bestilte express, så mitt svar burde foreligge i morgen:smiley-angelic001 Masse lykke til! Jeg hadde en veldig fin opplevelse der:Heartred
Så spennende, håper du får svar i morgen! Godt å høre at opplevelsen også var fin. Nå gleder jeg meg :happy:

Hei!
Da jeg var til første svangerskapskontroll tok jeg en haug av blodprøver, som jeg enda ikke har fått svar på. Det er to uker siden.
I tillegg sa legen at hun skulle henvise til ultralyd på sykehuset, men jeg har heller ikke fått noen innkalling/henvisning.

Er det vanlig at det tar lang tid? Hun nevnte ultralyd i uke 12, som er uka etter påske, og jeg vil jo ikke vente enda lenger om sykehuset ikke har fått henvisning og har lite kapasitet....

Hei!
Da jeg var til første svangerskapskontroll tok jeg en haug av blodprøver, som jeg enda ikke har fått svar på. Det er to uker siden.
I tillegg sa legen at hun skulle henvise til ultralyd på sykehuset, men jeg har heller ikke fått noen innkalling/henvisning.

Er det vanlig at det tar lang tid? Hun nevnte ultralyd i uke 12, som er uka etter påske, og jeg vil jo ikke vente enda lenger om sykehuset ikke har fått henvisning og har lite kapasitet....
Hm... Synes det virker som ting har tatt lovlig lang tid, vil si jeg hadde både svar og henvisning en uke etter timen min. Lov å ringe helsestasjon/lege og ta en utsjekk tenker jeg :)

14 dager - men jobb lurte på om jeg kunne flytte timen for vi skal ha samling den dagen - så venter på svar fra sykehuset.

Back
Topp