Nedtelling til tidlig ultralyd

6+4 … Hvordan er det med symptomene for dere? Jeg er veldig små kvalm noen ganger og klarer nesten ikke å spise noe før til middagen!

Hvor tidlig har dere bestilt TUL? Så usikker på når jeg skal bestille, mest fordi jeg mistet rundt 6+4 forrige gang og vil helst ha kommet meg over den uka?? Da føles alt litt tryggere ut i hodet mitt

Hvor tidlig har dere bestilt TUL? Så usikker på når jeg skal bestille, mest fordi jeg mistet rundt 6+4 forrige gang og vil helst ha kommet meg over den uka?? Da føles alt litt tryggere ut i hodet mitt
I fjor så hadde jeg i starten av uke 6.
Denne gangen blir det ikke før i uke 7, ble for tidlig sist. Skapte bare trøbbel siden de ikke så noe.

I fjor så hadde jeg i starten av uke 6.
Denne gangen blir det ikke før i uke 7, ble for tidlig sist. Skapte bare trøbbel siden de ikke så noe.
Ja, ikke sant, man kan jo også bli veldig skremt så tidlig. Tok i rundt uke 6 med første, og da så man ikke store greiene nei :) kanskje jeg venter til uke 7 selv, føles bare veldig lenge ut til :blackeye::blackeye:

Jeg skal ta 9+0 :) kjennes veldig lenge ut til.. emn da passet det best ift min og mannen sine jobber!

Har ikke bestilt noe privat UL enda.
Virker som jeg muligens får litt ekstra oppfølging (inkl. UL) siden de var redd for svangerskap utebfor livmor da jeg var på sykehuset på fredag (2 dager siden) da jeg var 4+1 i tillegg til at jeg har mustet så mange ganger (kjemisk + MA).
Venter til jeg vet mer om jeg får ekstra UL gjennom det offentlige og når disse i så fall blir før jeg eventuelt bestiller privat UL.
Er 12+0 02.01.2025 så blir vel ikke OTUL før begynnelsen av januar… og så lenge klarer jeg ikke å vente.

Last edited:
Back
Topp