Babynummer2
Flørter med forumet
6+4 … Hvordan er det med symptomene for dere? Jeg er veldig små kvalm noen ganger og klarer nesten ikke å spise noe før til middagen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Booka time hos Medi3, men ikke før en i desember. Da er jeg 9+0. Men tror de hadde noe ledig neste uke sa de! Men følte deg var for tidlig for megNoen her som er i fra Ålesund og omeng som har bestilt privat her? Ev hvor?
Takk for tips!Da skal jeg ringe de på mandag! Jeg må bare ha en bekreftelse at det faktisk er noe der.Booka time hos Medi3, men ikke før en i desember. Da er jeg 9+0. Men tror de hadde noe ledig neste uke sa de! Men følte deg var for tidlig for meg
I fjor så hadde jeg i starten av uke 6.Hvor tidlig har dere bestilt TUL? Så usikker på når jeg skal bestille, mest fordi jeg mistet rundt 6+4 forrige gang og vil helst ha kommet meg over den uka?? Da føles alt litt tryggere ut i hodet mitt
Ja, ikke sant, man kan jo også bli veldig skremt så tidlig. Tok i rundt uke 6 med første, og da så man ikke store greiene nei kanskje jeg venter til uke 7 selv, føles bare veldig lenge ut tilI fjor så hadde jeg i starten av uke 6.
Denne gangen blir det ikke før i uke 7, ble for tidlig sist. Skapte bare trøbbel siden de ikke så noe.
En uke kan jo føles ut som ti årJa, ikke sant, man kan jo også bli veldig skremt så tidlig. Tok i rundt uke 6 med første, og da så man ikke store greiene nei kanskje jeg venter til uke 7 selv, føles bare veldig lenge ut til