Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk se hjertelyd og en liten spire målte meg 1 dag bak, og dette er IVF. Så litt redd det ikke er helt bra, men samtidig er jo 1 dag fra eller til veldig lite Bestilte meg ny ultralyd privat før jul for å roe nervene littKan jeg spørre hvordan den i går gikk?
Ikke uvanlig med en dag eller to tilbake ved IVF fryseforsøk kan også være tregere i utviklingen i starten om det er det.Jeg fikk se hjertelyd og en liten spire målte meg 1 dag bak, og dette er IVF. Så litt redd det ikke er helt bra, men samtidig er jo 1 dag fra eller til veldig lite Bestilte meg ny ultralyd privat før jul for å roe nervene litt
Ble henvist på gårdagens svangerskapskontroll, tikket inn innkalling her istedHvor raskt fikk dere tid til tidlig ultralyd på sykehuset? Forrige gang gikk det bare halvannet døgn fra henvisning var sendt til jeg fikk satt opp tid. Gått en uke nå, så ikke veldig lenge, men er 8+0 i dag så ikke såå lenge til time bør settes opp.
Føler det er det som er normalt. Tenker kanskje det er litt tidlig å etterlyse time enda da.Ble henvist på gårdagens svangerskapskontroll, tikket inn innkalling her isted
Tja, det skal sies at jordmor sa at jeg kunne forvente at innkallingen kom iløpet av denne uken, men hvis den ikke gjorde det, så kunne jeg ringe og etterspørre den. Du kan jo evt avvente et par dager til, men da ville jeg nok begynt å etterlyst innkallelsenFøler det er det som er normalt. Tenker kanskje det er litt tidlig å etterlyse time enda da.
Ja, det er fryseforsøk. Så håper det er derfor Takk for gode ordIkke uvanlig med en dag eller to tilbake ved IVF fryseforsøk kan også være tregere i utviklingen i starten om det er det.
Vanskelig å måle på noe som er så lite, så dette går nok fintJeg fikk se hjertelyd og en liten spire målte meg 1 dag bak, og dette er IVF. Så litt redd det ikke er helt bra, men samtidig er jo 1 dag fra eller til veldig lite Bestilte meg ny ultralyd privat før jul for å roe nervene litt
Helt sant Jeg spurte ikke, og legen virket ikke bekymret over målene. Så da får jeg prøve å slappe av så godt jeg klarerVanskelig å måle på noe som er så lite, så dette går nok fint
Du fikk ikke ny UL på klinikken da siden du er bekymret? Har selv tatt IVF så vil tro klinikken min ville latt meg inn en gang til om så var
Ser nå på Helsenorge at henvisningen ligger som «vurdert», så satser på å høre noe snartTja, det skal sies at jordmor sa at jeg kunne forvente at innkallingen kom iløpet av denne uken, men hvis den ikke gjorde det, så kunne jeg ringe og etterspørre den. Du kan jo evt avvente et par dager til, men da ville jeg nok begynt å etterlyst innkallelsen
Står man skal få det mellom 11+0 og 13+6, mener jeg. Du kan forsøke å sykehusetHar fått time til tidlig ultralyd nå, men er da 14+1 er ikke det litt seint?