Det gikk veldig bra! Alt så normalt ut, og jeg ble satt fram ei uke Takk som spør@Eli_92 hvordan gikk det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk veldig bra! Alt så normalt ut, og jeg ble satt fram ei uke Takk som spør@Eli_92 hvordan gikk det?
Helt enig med den søvnen, har kl 10 i morgen, er 13+3. får håpe alt er som det skal lykke til til degEn (dårlig) natt med søvn til, så er det OTUL i morgen kl 09:00 I morgen er jeg 13+6. Gleder meg til å se lillegutt og håper det fortsatt er liv der!! Sist vi så han var 10+0
Hun gjorde ikke det hos meg i går12 dager Noen som vet når jordmor sjekker hjerteslag med doppler? Tror jeg hørte det hos legen i uke 12/13 sist svangerskap
12 dager Noen som vet når jordmor sjekker hjerteslag med doppler? Tror jeg hørte det hos legen i uke 12/13 sist svangerskap
hun skal egentlig gjøre det. Det er en vanlig ting i timen etter uke 10 at hun sjekker spør hvis det ikke blir tatt oppHun gjorde ikke det hos meg i går
Hos legen? Jeg har ny lege denne gangen og hun virket ikke interessert i at jeg skulle komme der på svangerskapskontroller. Sa at "alle" gikk bare til jordmor. Mens forrige lege hadde ultralyd oppsett og alt, så forskjelligeHun gjorde ikke det hos meg i går
Alt i orden med mini dro med kun en banan i magen, så han lå rolig med hodet ned mot bekken og beina opp. Det ble et glass med sukker og saft, og da tok han kollbøtte rundt sånn at vi fikk sett mer. Jordmor var snill og lot oss høre hjertet ogsåEn (dårlig) natt med søvn til, så er det OTUL i morgen kl 09:00 I morgen er jeg 13+6. Gleder meg til å se lillegutt og håper det fortsatt er liv der!! Sist vi så han var 10+0
Nei, jeg var på tidlig ordinær ultralyd. Hun sjekket hjerterytmen, men ikke med doppler.Hos legen? Jeg har ny lege denne gangen og hun virket ikke interessert i at jeg skulle komme der på svangerskapskontroller. Sa at "alle" gikk bare til jordmor. Mens forrige lege hadde ultralyd oppsett og alt, så forskjellige
Da skal jeg spørre neste gang! Har ikke blitt sjekket doppler før og jeg er i uke 14hun skal egentlig gjøre det. Det er en vanlig ting i timen etter uke 10 at hun sjekker spør hvis det ikke blir tatt opp
Og om legen sier slikt så er det bare å svare ar det er valgfritt i Norge. Jeg går kun til fastlege De fleste går til jordmor, og noen går til begge deler - annenhver gang.. Og jeg går kun til fastlege.Hos legen? Jeg har ny lege denne gangen og hun virket ikke interessert i at jeg skulle komme der på svangerskapskontroller. Sa at "alle" gikk bare til jordmor. Mens forrige lege hadde ultralyd oppsett og alt, så forskjellige
Hu gjorde det i forrige svangerskap på meg. Da var jeg i uke tiDa skal jeg spørre neste gang! Har ikke blitt sjekket doppler før og jeg er i uke 14
Nei, jeg var på tidlig ordinær ultralyd. Hun sjekket hjerterytmen, men ikke med doppler.
I alle dager En skal jo kunne velge det fritt. Jeg har vært og skal både til lege og jordmor.
Trodde også man gikk til begge eller kunne velge ihvertfall! Men nå var legen 27 år og nyutdannet da, og sikkert ingen barn selv. Følte ikke hun visste såå mye og klarte ikke å bruke det terminhjulet de har går greit med bare jordmor<3Doppler bruker de vel helst ikke før uke 14/16. Er iallefall det jeg har fått beskjed om i mine graviditeter. Men er veldig varierende praksis da..
Og om legen sier slikt så er det bare å svare ar det er valgfritt i Norge. Jeg går kun til fastlege De fleste går til jordmor, og noen går til begge deler - annenhver gang.. Og jeg går kun til fastlege.