Nedtelling til tidlig ultralyd

12 dager Da er jeg 8+6

Tusen takk som spør :Heartred Det gikk fint, hjertet slo aktivt. Ble satt tilbake noen dager, men er ikke helt enig i den, for jeg testet positivt en uke før forventet mens med min beregning, så enda noen dager før det vil vel ikke være mulig m positiv test?
Ville ikke tenkt så mye på det.. ❤️ Str marginene så tidlig er kjempe små.. Snakk om millimeter tross alt.

Tusen takk som spør :Heartred Det gikk fint, hjertet slo aktivt. Ble satt tilbake noen dager, men er ikke helt enig i den, for jeg testet positivt en uke før forventet mens med min beregning, så enda noen dager før det vil vel ikke være mulig m positiv test?
Jeg ble målt 2 uker tilbake i utvikling her om dagen… så ja, stemmer ikke overens med min mens, eggløsning og når jeg testet positivt! Jeg har bestemt meg for å følge menstermin enn så lenge. Fått innkalling til TUL/NIPT i dag og de følger menstermin og ikke hva som ble målt her om dagen. Jeg lurte på det samme som deg, les i tråden «nedtelling til tidlig ultralyd», s.14. Får litt svar der!

Så fint å høre at hjertet slo og at alt så bra ut :Heartred

Back
Topp