Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når har du time? Hvordan gikk det?TUL i dag, pga rosa i utfloden Igår
Hvordan gikk det?Et par timer spent!
Hadde time kl 11:15, gikk bra heldigvis!! Han sa det så kjempe bra ut, og flytta en dag frem så er 5+5!! Ikke vært noe mer rosa på papiret hellet, så er litt lettaNår har du time? Hvordan gikk det?
Så godt å høre og fint bilde Bra det rosa har gitt segHadde time kl 11:15, gikk bra heldigvis!! Han sa det så kjempe bra ut, og flytta en dag frem så er 5+5!! Ikke vært noe mer rosa på papiret hellet, så er litt letta
Tusen takk som spør Det gikk fint, hjertet slo aktivt. Ble satt tilbake noen dager, men er ikke helt enig i den, for jeg testet positivt en uke før forventet mens med min beregning, så enda noen dager før det vil vel ikke være mulig m positiv test?Hvordan gikk det?
Ville ikke tenkt så mye på det.. Str marginene så tidlig er kjempe små.. Snakk om millimeter tross alt.Tusen takk som spør Det gikk fint, hjertet slo aktivt. Ble satt tilbake noen dager, men er ikke helt enig i den, for jeg testet positivt en uke før forventet mens med min beregning, så enda noen dager før det vil vel ikke være mulig m positiv test?
Jeg ble målt 2 uker tilbake i utvikling her om dagen… så ja, stemmer ikke overens med min mens, eggløsning og når jeg testet positivt! Jeg har bestemt meg for å følge menstermin enn så lenge. Fått innkalling til TUL/NIPT i dag og de følger menstermin og ikke hva som ble målt her om dagen. Jeg lurte på det samme som deg, les i tråden «nedtelling til tidlig ultralyd», s.14. Får litt svar der!Tusen takk som spør Det gikk fint, hjertet slo aktivt. Ble satt tilbake noen dager, men er ikke helt enig i den, for jeg testet positivt en uke før forventet mens med min beregning, så enda noen dager før det vil vel ikke være mulig m positiv test?