Nedtelling til tidlig ultralyd

Fortsatt ikke fått time til OTUL:rolleyes: var hos jordmor 23. nov og henvisning ble sendt da. Er nå 10+2, burde jeg ikke hørt noe fra sykehuset snart? Hvor lang tid tok det for dere?
Fra henvisning fra fastlege til jeg fikk time på sykehuset, gikk det kanskje 2-4 dager. Kanskje du må purre litt hvis ikke du hører noe snart.

4 timer til OTUL :Heartred Har faktisk ikke tenkt så mye på det fram til nå, nesten glemt det litt. Men nå kom nervene! Kvalmen er fortsatt til stede så satser på det er godt tegn :D Veldig spent på hvilken termindato vi ender opp med, fått forespeilet litt forskjellig fra 1.-4 juli. Men blir mest sannsynlig satt i gang 14 dager før uansett :p

4 timer til OTUL :Heartred Har faktisk ikke tenkt så mye på det fram til nå, nesten glemt det litt. Men nå kom nervene! Kvalmen er fortsatt til stede så satser på det er godt tegn :D Veldig spent på hvilken termindato vi ender opp med, fått forespeilet litt forskjellig fra 1.-4 juli. Men blir mest sannsynlig satt i gang 14 dager før uansett :p
Masse lykke til :Heartred

Woho dagen for OTUL er her. Er såå spent og nervøs!

Lykke til!

5 dager til ny ul
23 til OTUL

1 dag igjen her også. Er skikkelig spent. Ikke vært på UL i dette svangerskapet. Har vært helt rolig frem til nå, men nå kjenner jeg veldig på nervøsiteten. Jeg har mange symptomer, men tenk om ikke det er liv :smiley-angelic001
Jeg har hatt de samme tankene selv. Første graviditet, første UL. Det er noe så utrolig spennende og fint som jeg er så redd for å miste. Det går jo som oftest bra, men så er det også ofte at det ikke gjør det. Tolker symptomene som kommer og går som en indikasjon på at noe ihvertfall er riktig, og krysser alt som krysser kan for at vi får gode nyheter i dag alle sammen :Heartpink

Back
Topp