14 dager!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du hører til kalnes? Jeg måtte ringe de fordi jeg ikke hørte noe. De sa at de tar inn i fra 12+3 til 13+6. Jeg fikk 29 des, da er jeg 13+6 fordi de har tydeligvis venteliste ogsåJeg venter og venter på innkalling til otul! Jeg vil også telle ned igjen!!
Ja jeg ringte de når det hadde gått over 10 dager (11 ), for man skal jo ha et svar de har ikke åpnet timelistene for januar enda, derfor jeg ikke har hørt noe enda. Men hun sa jeg fikk i uke 2, men vil jo ha dag og tidspunkt så jeg kan telle neeeed de må jo åpne den timelista snart?Ser du hører til kalnes? Jeg måtte ringe de fordi jeg ikke hørte noe. De sa at de tar inn i fra 12+3 til 13+6. Jeg fikk 29 des, da er jeg 13+6 fordi de har tydeligvis venteliste også
Det blir spennende <35 dager til privat TUL (8+6)
Lykke til så spennende12 timer!
Masse lykke til!12 timer!
12 timer!
Hvordan gikk det??Ny ulyralyd i morgen! Blir spennende å se hva den målingen sier iforhold til hvor langt jeg er på vei..
Det gikk veldig fint! Ble målt til 9+0 som stemmer perfekt med det de sa sist ukeHvordan gikk det??