Nedtelling til tidlig ultralyd

Har fått time om en time, meldte legekontoret i går kveld. Er stressa og bekymra og har kun dårlig historikk! Er bare 6+4 ca men. Og det er en uke til tile på sykehuset, så jeg bare kasta meg på en time hos gynekologen på legekontoret.. Klarer liksom ikke ha noe tro på at det er noe der.

Har fått time om en time, meldte legekontoret i går kveld. Er stressa og bekymra og har kun dårlig historikk! Er bare 6+4 ca men. Og det er en uke til tile på sykehuset, så jeg bare kasta meg på en time hos gynekologen på legekontoret.. Klarer liksom ikke ha noe tro på at det er noe der.
Masse lykke til :Heartred

Masse lykke til, jeg krysser fingrene for at alt er fint :Heartred

Masse lykke til :Heartred

Den ser for liten ut for hvilken størrelse som er forventet, så det er kanskje ikke bra. Men det er blodgjennomstrømming i den. Så går ikke å konkludere. Jeg skal ta blodprøve nå + på torsdag og da rekker vi å få svar på fredag som sammenlignes. Det kan kanskje gi en bedre pekepinn. Er forberedt på at det ikke går (heller nå enn senere).

Den ser for liten ut for hvilken størrelse som er forventet, så det er kanskje ikke bra. Men det er blodgjennomstrømming i den. Så går ikke å konkludere. Jeg skal ta blodprøve nå + på torsdag og da rekker vi å få svar på fredag som sammenlignes. Det kan kanskje gi en bedre pekepinn. Er forberedt på at det ikke går (heller nå enn senere).
Sender mange klemmer uansett :Heartred Du kan ikke ha vært kortere på vei enn først antatt?

Sender mange klemmer uansett :Heartred Du kan ikke ha vært kortere på vei enn først antatt?
Har gått på Letrozol for å ha forutsigbar eggløsning, så det er ganske bankers! Men, hun sa at hvis vi legger godviljen til så KAN det jo være noen dager feil. Må bare vente nå, egentlig.

8 dager til JM time, 9 dager til neste ul

De starter opp igjen med toul for de under 35 i Tromsø i januar, så har fått legen til å sende ny henvisning :) satser på å få den godkjent! Men har tul hos gyn om 17 dager:love017

6 dager til!

Har så mange rare følelser i kroppen. Litt stresset og urolig, redd for tom fostersekk, redd for MA, redd for tvillinger.

7 dager til JM, 8 til TUL

Last edited:
Back
Topp