Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilHar fått time om en time, meldte legekontoret i går kveld. Er stressa og bekymra og har kun dårlig historikk! Er bare 6+4 ca men. Og det er en uke til tile på sykehuset, så jeg bare kasta meg på en time hos gynekologen på legekontoret.. Klarer liksom ikke ha noe tro på at det er noe der.
Har fått time om en time, meldte legekontoret i går kveld. Er stressa og bekymra og har kun dårlig historikk! Er bare 6+4 ca men. Og det er en uke til tile på sykehuset, så jeg bare kasta meg på en time hos gynekologen på legekontoret.. Klarer liksom ikke ha noe tro på at det er noe der.
Masse lykke tilHar fått time om en time, meldte legekontoret i går kveld. Er stressa og bekymra og har kun dårlig historikk! Er bare 6+4 ca men. Og det er en uke til tile på sykehuset, så jeg bare kasta meg på en time hos gynekologen på legekontoret.. Klarer liksom ikke ha noe tro på at det er noe der.
Sender mange klemmer uansett Du kan ikke ha vært kortere på vei enn først antatt?Den ser for liten ut for hvilken størrelse som er forventet, så det er kanskje ikke bra. Men det er blodgjennomstrømming i den. Så går ikke å konkludere. Jeg skal ta blodprøve nå + på torsdag og da rekker vi å få svar på fredag som sammenlignes. Det kan kanskje gi en bedre pekepinn. Er forberedt på at det ikke går (heller nå enn senere).
Har gått på Letrozol for å ha forutsigbar eggløsning, så det er ganske bankers! Men, hun sa at hvis vi legger godviljen til så KAN det jo være noen dager feil. Må bare vente nå, egentlig.Sender mange klemmer uansett Du kan ikke ha vært kortere på vei enn først antatt?
Heldige deg! Har også i morgen, men ikke før 16.301 dag igjen Heldigvis time 08.30, så jeg slipper å grue meg hele dagen