Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Spennende!9 det blir tidlig tidlig da, vil være 5+3 da![]()
Ikke lenge å vente da, heldig! Jeg venter til etter høstferien jeg får det da pga 2 sa siste 9 månedeneSpennende!Ikke lenge å vente da, heldig! Jeg venter til etter høstferien
![]()
Skjønner! Krysser alt for at det er full klaff nåjeg får det da pga 2 sa siste 9 månedene![]()
Eg og! Ønsker virkelig en søster eller bror til gutten min på 17 måneder. Vil bli ca 2 år og en måned aldersforskjell så ville vært veldig finn forskjellSkjønner! Krysser alt for at det er full klaff nå![]()

Jeg har da fordi gynekologen min vil ha meg inn da pga 2 sa de siste 9 månedene. Så jeg får tettere oppfølging av Hu. Kommer til å spørre om en når jeg er i uke 7 også pga ska ut på tur og vil vite at alt er iorden før jeg reiser, vi skal til England med svigerfamilien min.9 dager. Kommer til å be om å få en ul uka etter høstferien, ikke akkurat mye man ser 5+3.
Jeg har mistet 4 ganger på 1,5 år og hatt operasjon av livmora for å fjerne arrvev etter KS. Er etterkontroll av den operasjonen jeg skal på. Hvis ikke hadde jeg sikkert ikke hatt ul før uke 6-7. De vil følge meg ganske tett pga den arrdannelsen.Jeg har da fordi gynekologen min vil ha meg inn da pga 2 sa de siste 9 månedene. Så jeg får tettere oppfølging av Hu. Kommer til å spørre om en når jeg er i uke 7 også pga ska ut på tur og vil vite at alt er iorden før jeg reiser, vi skal til England med svigerfamilien min.