Nedtelling til tidlig ultralyd

9 det blir tidlig tidlig da, vil være 5+3 da :angelic:

Skjønner! Krysser alt for at det er full klaff nå ❤️
Eg og! Ønsker virkelig en søster eller bror til gutten min på 17 måneder. Vil bli ca 2 år og en måned aldersforskjell så ville vært veldig finn forskjell :Heartred

9 dager. Kommer til å be om å få en ul uka etter høstferien, ikke akkurat mye man ser 5+3.

9 dager. Kommer til å be om å få en ul uka etter høstferien, ikke akkurat mye man ser 5+3.
Jeg har da fordi gynekologen min vil ha meg inn da pga 2 sa de siste 9 månedene. Så jeg får tettere oppfølging av Hu. Kommer til å spørre om en når jeg er i uke 7 også pga ska ut på tur og vil vite at alt er iorden før jeg reiser, vi skal til England med svigerfamilien min.

Jeg har da fordi gynekologen min vil ha meg inn da pga 2 sa de siste 9 månedene. Så jeg får tettere oppfølging av Hu. Kommer til å spørre om en når jeg er i uke 7 også pga ska ut på tur og vil vite at alt er iorden før jeg reiser, vi skal til England med svigerfamilien min.
Jeg har mistet 4 ganger på 1,5 år og hatt operasjon av livmora for å fjerne arrvev etter KS. Er etterkontroll av den operasjonen jeg skal på. Hvis ikke hadde jeg sikkert ikke hatt ul før uke 6-7. De vil følge meg ganske tett pga den arrdannelsen.
Forstår godt at du vil sjekke før du reiser. Jeg har vært på sydentur tidlig i 2 av mine svangerskap(som gikk bra) og det har gått helt fint å reise:)

21 :woot:

Back
Topp