Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så godt å høre! Jeg er 10+0 (etter menstermin, reelt litt kortere) og skal på ul i morgen. Håper på samme beskjed. Er kjempenervøs og gruer meg masse.Da har jeg vært på UL, uke 9 + 6. To babyer som hadde det kjempebra og som heldigvis har hver sin morkake En lettelse
Krysser fingrene for at du får en like bra beskjed som jeg har fåttÅh, så godt å høre! Jeg er 10+0 (etter menstermin, reelt litt kortere) og skal på ul i morgen. Håper på samme beskjed. Er kjempenervøs og gruer meg masse.
Jeg har en skikkelig, skikkelig dårlig følelse nå. Usikker på om jeg faktisk HAR vondt i korsryggen eller om jeg innbiller meg det av ren frykt.Krysser fingrene for at du får en like bra beskjed som jeg har fått
Skjønner deg SÅ godt. Var skikkelig nervøs før UL jeg også, man vet jo aldri. Men mest sannsynlig går det helt fintJeg har en skikkelig, skikkelig dårlig følelse nå. Usikker på om jeg faktisk HAR vondt i korsryggen eller om jeg innbiller meg det av ren frykt.
Jeg har stadig vekk hatt vondt i korsryggen denne gangen. Gått i panikklidelse hver gang da jeg fikk det når jeg hadde SA. Men har begynt å innse at det visstnok er helt normalt å få vond korsrygg Jeg har fortsatt troa på Sjokk og VantroJeg har en skikkelig, skikkelig dårlig følelse nå. Usikker på om jeg faktisk HAR vondt i korsryggen eller om jeg innbiller meg det av ren frykt.
Du har ikke mulighet til å bestille en privat en da? Dra alene på den du har om en uke, og bestille en privat når det passer for begge to? Jeg dro alene på første ul i uke 7 fordi samboer ikke kunne bli med da.7 dager igjen
Hadde dere dratt alene ? Eller byttet slik at mannen fikk være med. Jeg vil ikke dra alene, og sjansen er stor at vi må vente flere uker til hvis vi bytter. Mannen min kan ikke få fri og sa at jeg kan velge hva jeg ønsker. Han selv ønsker å være med, men går greit for han også. Han blir med på ordinære ul
Skal ringe i dag og høre når man kan få ny tid og eventuelt gå alene , denne gangen.Du har ikke mulighet til å bestille en privat en da? Dra alene på den du har om en uke, og bestille en privat når det passer for begge to? Jeg dro alene på første ul i uke 7 fordi samboer ikke kunne bli med da.
Jeg har gått alene, var også alene den gangen jeg fikk beskjed om MA. Men man må vite at man tåler det som kan komme, både gode og dårlige beskjeder. For min del takler jeg dårlig nytt mer med fatning når mannen ikke er med. Er han med bryter jeg fullstendig sammen.7 dager igjen
Hadde dere dratt alene ? Eller byttet slik at mannen fikk være med. Jeg vil ikke dra alene, og sjansen er stor at vi må vente flere uker til hvis vi bytter. Mannen min kan ikke få fri og sa at jeg kan velge hva jeg ønsker. Han selv ønsker å være med, men går greit for han også. Han blir med på ordinære ul
Har både vært alene og med mannen ved beskjed om MA. Begge deler gikk etter forholdene ok.Jeg har gått alene, var også alene den gangen jeg fikk beskjed om MA. Men man må vite at man tåler det som kan komme, både gode og dårlige beskjeder. For min del takler jeg dårlig nytt mer med fatning når mannen ikke er med. Er han med bryter jeg fullstendig sammen.