Nedtelling til tidlig ultralyd

6

Ferdig på ultralyd, jeg har regnet meg til 9+2, mens hun målte 9+6! Alt var fint med baby, men måtte ta utvendig ultralyd fordi en cyste på 5 cm på den ene eggstokken blokkerte for innvendig :dead: Hun sa det var veldig normalt å få cyste i svangerskap men ville følge ekstra med for å se at den ikke vokser for mye og helst krymper.

Ferdig på ultralyd, jeg har regnet meg til 9+2, mens hun målte 9+6! Alt var fint med baby, men måtte ta utvendig ultralyd fordi en cyste på 5 cm på den ene eggstokken blokkerte for innvendig :dead: Hun sa det var veldig normalt å få cyste i svangerskap men ville følge ekstra med for å se at den ikke vokser for mye og helst krymper.
Hehe, feil termingruppe her ser jeg :hilarious:

Da har jeg vært, og alt så bra ut. Skikkelig sprellefrø som ikke ville ligge stille for målinger mm. Ble satt 4 dager tilbake, men det var egentlig litt forventet. Så er da 12+4 istedet for 13+1 i dag. Det eneste som var litt kjipt var at jeg fortsatt ikke er «in the clear» mtp blødningene jeg fortsatt har. Det er fortsatt økt sjanse for SA, selv om den blir mindre og mindre…

I dag :nailbiting: Gruer meg som vanlig!

3,5 timer til :nailbiting: av en eller annen grunn så gruer jeg meg egentlig mer enn jeg gleder meg. Har altså heldigvis ingen grunn for å grue meg. For alt så fint ut for 2 uker siden. Men likevell så er det noe med det. Hva om de finner noe avvik?

Back
Topp