Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mener den jeg har bestilt selv. Jeg får ikke noe tilbud om TUL offentlig i uke 12, for det har ikke kommet i gang her jeg bor. Så her blir alle TUL privat.Når dere sier tidlig ultralyd, da mener vi den i uke 12 som alle får nå, ikke sant?
Eller mener vi den vi bestiller privat ved uke 6-8 for å se hjerteslag? Litt usikker på hva jeg skal svare her, da jeg var til supertidlig ultralyd privat i uke 6 fordi jeg mistet symptomer og fikk panikk. Men jeg har blitt kalt inn til ultralyd på sykehuset i uke 13. Det er nesten 30 dager til…
Jeg får tidlig ul i uke 7, så teller den.Når dere sier tidlig ultralyd, da mener vi den i uke 12 som alle får nå, ikke sant?
Eller mener vi den vi bestiller privat ved uke 6-8 for å se hjerteslag? Litt usikker på hva jeg skal svare her, da jeg var til supertidlig ultralyd privat i uke 6 fordi jeg mistet symptomer og fikk panikk. Men jeg har blitt kalt inn til ultralyd på sykehuset i uke 13. Det er nesten 30 dager til…
1 time og 18 minutter!
Tidlig ultralyd for min del er i uke 7. Ivf PorsgrunnNår dere sier tidlig ultralyd, da mener vi den i uke 12 som alle får nå, ikke sant?
Opp til hver enkelt tenker jeg, jeg tenker som TUL er den eller de ultralydene man er på før OULNår dere sier tidlig ultralyd, da mener vi den i uke 12 som alle får nå, ikke sant?