Nedtelling til tidlig ultralyd

Greier liksom ikke helt å tro på at det går bra, etter mye uflaks tidligere (dette er femte svangerskapet). Nesten litt uvirkelig at vi kanskje skal være så heldige å få to friske barn på rappen. Dumme hodet!
Alt var heldigvis fint, det er en aktiv turner i magen. Venter bare på nipt-resultatene nå :Heartred
 
3,5 timer til :nailbiting: av en eller annen grunn så gruer jeg meg egentlig mer enn jeg gleder meg. Har altså heldigvis ingen grunn for å grue meg. For alt så fint ut for 2 uker siden. Men likevell så er det noe med det. Hva om de finner noe avvik?
Hvordan gikk det?
 
Hvordan gikk det?
Det gikk så bra :nailbiting: var så sykt nervøs, og noe sa meg noe var galt. Men alt var helt perfekt. Ble satt frem 1 dag. Og fikk se på 3d og masse bilder, og en film på 3d (filma skjermen med telefonen). Og hun forklarte masse og viste osv.ble helt rørt og kunne ligget der i 6 måneder til :love7
 
Greier liksom ikke helt å tro på at det går bra, etter mye uflaks tidligere (dette er femte svangerskapet). Nesten litt uvirkelig at vi kanskje skal være så heldige å få to friske barn på rappen. Dumme hodet!
Alt var heldigvis fint, det er en aktiv turner i magen. Venter bare på nipt-resultatene nå :Heartred
Kjenner meg igjen! Så flott at det gjekk bra!
 
Greier liksom ikke helt å tro på at det går bra, etter mye uflaks tidligere (dette er femte svangerskapet). Nesten litt uvirkelig at vi kanskje skal være så heldige å få to friske barn på rappen. Dumme hodet!
Alt var heldigvis fint, det er en aktiv turner i magen. Venter bare på nipt-resultatene nå :Heartred
Skjønner godt hva du tenker. Nå har jeg ikke opplevd å miste, men tanken om "går det virkelig å få flere barn på rappen uten å miste mellom?" Har florert mye i tankene mine. Og enda mer nå enn sist. Har nå bestemt meg for å prøve å legge disse tankene vekk, for alt var fint i dag. Og blir mer sliten av disse tankene iallefall.
 
Back
Topp