Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ferdig på ultralyd nå, og det var dessverre en abort.Nesten alt var ute. Så da er det bare å vente på ny prøveperiode igjen.
Lykke til videre dere andre i gruppa
![]()

Her blir det privat siden det er første gangen jeg er gravid og ikke noe tilsier at jeg skal ha krav på henvisning til offentlig TUL. Så jeg har ringt i dag både til Volvat og en kvinnehelseklinikk for å spørre om bl.a ventetid. Men pga ferieavvikling var det ikke mulig å få TUL før langt uti august!
Så her må jeg og mannen smøre oss med tålmodighet til 25/8, og da nærmer vi oss også slutten av første trimester. Satser på at ordtaket "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" viser seg gjeldende![]()
Åhh, så moro!! Også har du jo et veldig godt poeng som ikke jeg har tenkt over, med at det blir en type "midt i mellom"-ultralyd jaVi skal på TUL samme dag! Da er jeg rett over 12 uker om menstermin stemmer. Litt deilig med en sånn «midt i mellom» ultralyd, så blir det ikke såå lenge til OUL![]()
Har bare tenkt at det virker sååååå lenge til, men til gjengjeld blir jo ikke ventetiden til OUL fullt så lang selvfølgelig
I følge menstermin skal jeg være ca 12+1 da også, hvis jeg regnet riktig nå (men ble usikker siden hu jeg snakka med såvidt nevnte noe om uke 11, og jeg enda sliter med å forstå denne svangerskapstellinga)
Vel vel, vi får tro det blir verdt ventetiden uansett
Så skal det bli fint å få en mer presis termindato og pinpointet hvor langt jeg faktisk er på vei