Nedtelling til tidlig ultralyd..!

Eg blei henvist til tidleg UL på mandag. Rekna med eg ikkje kom til å høyre noko på to - tre veker. Så i 10 tida idag ringer dei å spør om eg kan komme idag kl. 13 :woot: Då har dei nok fått ein avbestilling. Eg svarar "Ja!" og timane etter snigla seg avgårde.
Me fekk høyra et bankande hjerta, og det vesle livet vart målt til 6+2 :love7 så eit par dagar bak. Men uansett eg pustar letta ut, og gledar meg litt meir no. Fekk ny UL i veke 12, 1 oktober :Heartred
Ser ut som ein fiskesluk :laughing001IMG_20200819_192148.jpg
 
7BF8FA04-685D-4B65-B91B-874A0BE1FD46.png

Hjerte slår og formen på livmor, plommesekk og alt er perfekt <3 ble satt tre dager tilbake fra mine beregninger. Så 7+0 idag <3
 
5 uker til tul i dag ❤️
 
8 dager til neste tul :)
 
Jeg har time i dag!!! Kl 17! Skrekkblandet fryd
 
14 dager til men spent på om de ser noe som helst. Aldri vært så tidlig før, og vurdere å utsette timen i minst 1 uke
 
Fant ut at det private UL-tilbudet i området er tilnærma ikkje-eksisterende lenger, den eine seriøse aktøren har gitt seg :sorry: Så då er nærmaste mulighet nesten 3 t unna...og med synkande form er det ikkje akkurat forlokkande med heildags roadtrip..ville jo egentlig ha i veke 8 og i veke 12. Men spørs om det lar seg gjere. Søren òg altså...:sorry: Sist fekk eg det offentlig, grunna ei brokete historie i forkant, men trur ikkje det gjeld denne gangen, sidan eg har hatt eit fullgåtte svangerskap imellom der..
 
Back
Topp