Nedtelling til tidlig ultralyd..!

En halvtime :nailbiting: Merker nervene er tynnslitt. I går kveld lå jeg bare å gråt og har grått store deler av morgenen. Går bare å venter på at det skal gå galt. Svinger mye dette her. Fra å ha tro på at det går bra til å være helt sikker på at lille hjertet har stoppet opp :( Jo lenger man kommer desto mer investert blir man og det blir tøffere å miste for hver dag som går. Nå er jeg blitt så glad i lille bamsemumsen min ❤️

Var i dag.. trodde jeg var 6+2 men Gyn mente jeg må være kortere på vei ( hører vel strengt tatt i så fall med i mai gruppen heretter da hvis det går bra ) for han kunne ikke se hjerteaksjon. Men han mente likevel at alt så fint ut ?! Fikk ny time fredag til uken og selv om han sa alt ser bra ut og at HCG har økt som det skal så kjenner jeg at jeg blir veldig bekymret

Var i dag.. trodde jeg var 6+2 men Gyn mente jeg må være kortere på vei ( hører vel strengt tatt i så fall med i mai gruppen heretter da hvis det går bra ) for han kunne ikke se hjerteaksjon. Men han mente likevel at alt så fint ut ?! Fikk ny time fredag til uken og selv om han sa alt ser bra ut og at HCG har økt som det skal så kjenner jeg at jeg blir veldig bekymret
Det er ikke uvanlig å ikke se så mye så tidlig. Hcg økning er bra! Håper alt er fint :)

1 veke igjen og håpe virkelig alt er bra.. Merker det blir tyngre og tyngre for kvar dag om detta ikkje går veien. Spyr så ein gris om eg bare er litt i bevegelse

17 dager igjen til første tul. Er da 11+5 tror jeg. Dere som har sett at alt er bra er heldige! Må det bare holde seg sånn for alle :D

Back
Topp