Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor du i Norge ser du på Helsenorge under henvisninger om du er henvist. Jeg ville begynt der. Jeg fikk time 3 dager etter jeg var henvist.Jeg er straks 11 uker på vei, men har ikke fått time til offisiell tidlig ultralyd enda. Er det vanlig? Er det noe spesielt jeg må gjøre? Legen sa jeg skulle få mellom uke 10-12. Men bør jeg purre på han?
Står at jeg har ingen henvisninger pr nå. Men hvis det går 3 dager så er det vel ikke noe stress. Ser bare flere som venter 2 og 3 uker i forhold til nedtelling så bare lurte på om det var noe å stresse med.Bor du i Norge ser du på Helsenorge under henvisninger om du er henvist. Jeg ville begynt der. Jeg fikk time 3 dager etter jeg var henvist.
Men da har ikke legen henvist deg enda? Da ville jeg sjekket med legekontoret om de har sendt henvisningen. Uten det vet ikke sykehuset at de skal sette opp time til deg.Står at jeg har ingen henvisninger pr nå. Men hvis det går 3 dager så er det vel ikke noe stress. Ser bare flere som venter 2 og 3 uker i forhold til nedtelling så bare lurte på om det var noe å stresse med.