Nedtelling til tidlig ultralyd ✨

30 dager til OTUL

Usikker på om jeg skal bestille meg en time til før det. Har time for blodprøve og tester om 7 dager

3 uker! Fikk akkurat time til TOUL :love017 Men vil bare være 11+4. Vet ikke om jeg burde si fra?
Du burde si i fra slik at du får den når de faktisk kan se etter avvik. 11+4 er for tidlig å sjekke anatomien til fosteret nøyaktig.
Ville gitt beskjed :Heartred

Du burde si i fra slik at du får den når de faktisk kan se etter avvik. 11+4 er for tidlig å sjekke anatomien til fosteret nøyaktig.
Ville gitt beskjed :Heartred
Fikk endret til 25.03, da er jeg 12+5. :love017

4 uker til TOUL
6 dager til privat ul

Hei og takk som spør <3
Det gikk kjempe fint - et lite bankende hjerte. Nå får jeg nesten litt panikk at vi får to barn på 1 år og 4 mnd :oops: luksusproblem!!
Det er 15 måneder mellom mine to første. Beintøft! Men, nå som de er 3 og 4 år er det begynt å bli lettere, og finere :happy: :Heartred

Det er 15 måneder mellom mine to første. Beintøft! Men, nå som de er 3 og 4 år er det begynt å bli lettere, og finere :happy: :Heartred
Uff, har begynt å virkelig gå opp for meg…
Våkner i natt i helt panikk og tenkte «hva er det vi holder på med?»:happy090 Føler allerede jeg er mentalt utslitt og har enormt lite overskudd, så usikker hvordan dette skal gå:oops: Tanken var vel at vi ønsker å få tette barn OG bli ferdig med prosjekt få-barn. Menmen vi kan ikke ta sorgene på forskudd, og alle epoker er bare en fase så det vil nok gå bedre etterhvert.

Back
Topp