Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du burde si i fra slik at du får den når de faktisk kan se etter avvik. 11+4 er for tidlig å sjekke anatomien til fosteret nøyaktig.3 uker! Fikk akkurat time til TOULMen vil bare være 11+4. Vet ikke om jeg burde si fra?

Hvordan gikk det?0Bestilte spontant en time til i kveld. Er 6+3 og gruer meg for at det ikke er hjertebank…

Fikk endret til 25.03, da er jeg 12+5.Du burde si i fra slik at du får den når de faktisk kan se etter avvik. 11+4 er for tidlig å sjekke anatomien til fosteret nøyaktig.
Ville gitt beskjed![]()

Hei og takk som spør <3Hvordan gikk det?![]()
hvor langt er du på vei? :-DHei og takk som spør <3
Det gikk kjempe fint - et lite bankende hjerte. Nå får jeg nesten litt panikk at vi får to barn på 1 år og 4 mndluksusproblem!!
Det er 15 måneder mellom mine to første. Beintøft! Men, nå som de er 3 og 4 år er det begynt å bli lettere, og finereHei og takk som spør <3
Det gikk kjempe fint - et lite bankende hjerte. Nå får jeg nesten litt panikk at vi får to barn på 1 år og 4 mndluksusproblem!!

Jeg er 6+4 i daghvor langt er du på vei? :-D

Uff, har begynt å virkelig gå opp for meg…Det er 15 måneder mellom mine to første. Beintøft! Men, nå som de er 3 og 4 år er det begynt å bli lettere, og finere![]()
![]()
Føler allerede jeg er mentalt utslitt og har enormt lite overskudd, så usikker hvordan dette skal gå