Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har svangerskap «utenfor» livmoren med embryo med hjerteslag, men det ligger helt i kanten av livmoren, og de på sykehuset var ganske optimistiske på at dette kan bli et vanlig svangerskap ved at det vokser og kommer ned i livmoren… Jeg vet ikke hva jeg skal tro og føle lenger!? Nå skal jeg altså håpe på at det blir baby av exu. 

Oj,det må ha vært en uventet men gledelig nyhet? Tenk om du rett og slett har en skikkelig luring der inne som har gjemt seg så godt at hen har skremt livet av mammaen sin?Ja… Jeg må nesten gi dere en oppdatering herJeg har svangerskap «utenfor» livmoren med embryo med hjerteslag, men det ligger helt i kanten av livmoren, og de på sykehuset var ganske optimistiske på at dette kan bli et vanlig svangerskap ved at det vokser og kommer ned i livmoren… Jeg vet ikke hva jeg skal tro og føle lenger!? Nå skal jeg altså håpe på at det blir baby av exu.
Neste UL er på mandag hvis alt går bra, så 5 dager til![]()
Håper virkelig du får ytterligere bekreftelse på det om 5 dager 
Sikkert ikke så lett å forholde seg til en 180 grader snuoperasjon og berg og dalbane av følelser som det her!Ja, det kan du si. Jeg ble jo kjempelei meg og brøt sammen da han først sa det var hjerteslag, for da mente han at det var innenfor egglederen. Og det var det jeg fryktet, at vi har et friskt levende embryo som vi må abortere pga plassering… Ble mye tårer som gikk over til full forvirring når det jeg tror er en overlege ble kalt inn for å se, og hun var kjempesikker på at dette kommer til å bli en normal graviditet bare embryoet blir større og «presset» inn i livmora. Altså hva?Oj,det må ha vært en uventet men gledelig nyhet? Tenk om du rett og slett har en skikkelig luring der inne som har gjemt seg så godt at hen har skremt livet av mammaen sin?Håper virkelig du får ytterligere bekreftelse på det om 5 dager
Sikkert ikke så lett å forholde seg til en 180 grader snuoperasjon og berg og dalbane av følelser som det her!
Livet byr altså på så mye rart
Selvfølgelig ikke sikkert det går bra, men håpet er der 
Håper veldig at dette går bra og får en lykkelig slutt etter alt du har vært igjennom nå! Legen tok uansett feil,for du har definitivt liv i magenJa, det kan du si. Jeg ble jo kjempelei meg og brøt sammen da han først sa det var hjerteslag, for da mente han at det var innenfor egglederen. Og det var det jeg fryktet, at vi har et friskt levende embryo som vi må abortere pga plassering… Ble mye tårer som gikk over til full forvirring når det jeg tror er en overlege ble kalt inn for å se, og hun var kjempesikker på at dette kommer til å bli en normal graviditet bare embryoet blir større og «presset» inn i livmora. Altså hva?Livet byr altså på så mye rart
Selvfølgelig ikke sikkert det går bra, men håpet er der
![]()

Tvi tviNoen timer igjen![]()

Masse masse lykke tilNoen timer igjen![]()

Lykke til!Noen timer igjen![]()