Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan aldri tvinges til å gå på vekta om du ikke ønsker det! Fult lovlig å si nei til det og heller foreslå at man følger med på vekta selv. Jeg liker ikke fokuset på vekt som er gjennom et svangerskap, så jeg ble aldri veid gjennom første svangerskap og foreløpig ikke gjennom dette heller.Dere som har vært på TUL, hva ble tatt opp på møtet? Hva undersøkes?
Samboeren min skal være med, og jeg er litt engstelig for det skal være veiing og mye vektfokus under undersøkelsen. Hadde en BMI på 35 når jeg ble gravid, så jeg har litt vanskelig tanker angående det
Dere som har vært på TUL, hva ble tatt opp på møtet? Hva undersøkes?
Samboeren min skal være med, og jeg er litt engstelig for det skal være veiing og mye vektfokus under undersøkelsen. Hadde en BMI på 35 når jeg ble gravid, så jeg har litt vanskelig tanker angående det
Jeg har vært på privat TUL, og det er ikke som en svangerskapskontroll - eneste jeg gjorde var å fortelle når siste menstruasjon startet og når beregnet termin er, så satt jeg meg i stolen for å ta en kikk med UL, ikke noe annet enn det jeg selv valgte å ta opp med henne. Var også på offentlig TUL forrige svangerskap. Oppdaget MA da, men da også var det akkurat det samme - si hvor langt på vei du er og sette seg i stolen for UL.Dere som har vært på TUL, hva ble tatt opp på møtet? Hva undersøkes?
Var på det oktober i fjor(den offentlige). Ble ikke tatt opp noe sånt. Hun snakket om undersøkelsen, hva man kunne forvente å se, hva hun kom til å se etter osv. Siste menstruasjon. Så var det bare å legge seg ned for ultralydenDere som har vært på TUL, hva ble tatt opp på møtet? Hva undersøkes?
Lykke til3 timer
På tul pleier de bare ta ultralydDere som har vært på TUL, hva ble tatt opp på møtet? Hva undersøkes?