Nedtelling til tidlig ul!

Bare noen timer igjen her nå! Føler jeg ikke har forberedt meg nok i tilfellet det ikke er noe liv derbinne :/ må tilbake på jobb etterpå, så det kan jo bli interessant. oi, dette er skummelt.
 
Bare noen timer igjen her nå! Føler jeg ikke har forberedt meg nok i tilfellet det ikke er noe liv derbinne :/ må tilbake på jobb etterpå, så det kan jo bli interessant. oi, dette er skummelt.
Lykke til! Som oftest vil det jo gå bra, det går nok helt fint :)
 
9+6 i dag og i dag er det tidlig ul :D spent på om alt er bra og på hvor langt jeg egentlig er på vei :) må tiden gå fort til 13.20!
 
13 dager til tidlig ultralyd her.. skal ha 6. juni - da er jeg 8+4 :) Spent på om vi venter en eller to!
 
7 dager igjen til TUL, og jeg er spent og redd :arghh: redd for at det ikke skal være liv (hadde MA sist).
La denne uka gå fort! :woot::woot:
 
5 dager igjen. Da er jeg i uke 9. Kjenner jeg grugleder meg veldig. Mannen bare gleder seg - lucky hehe..
 
Fått time til tidlig ul nå, om 14 dager. Da er jeg 7+3. Har hatt en tul nå i uke 5 for å sjekke om den er festet på rett plass. Noe den er, så spent på om vi ser en levende spire om 2 uker ;)
 
4 dager til andre tidlige ul, krysser fingrene for at det fortsatt er liv
 
Back
Topp