Nedtelling til TERMINDATO

9 dager igjen til termindato 2 juli.

Det hørtes plutselig litt bedre ut. Kanskje vil det gå litt lettere nå. Krysser fingre for det :)

11 dager til termindato :)

16 dager til terminen :)

35 dager igjen

Mellom 44 og 33 dager

17 dager!!

Sent from my iPhone using BV Forum

19 dager!

14 dager :-) håper på 6 dager :-) men tror nok jeg må holde ut, og snart forberede meg på at det er 3 uker!

27 dager igjen :)

30 :p

Venter gutt med termin 23 juli.

14 dager igjen til termin han måååå holde seg inne hvertfall til juli

Sent from my iPhone using BV Forum

8 dager igjen :)

-endelig begynte mensmurringene å komme til meg også. Flere enn 1-2. I kveld kom det ..flere..sikkert 5 på 1,5 time..så noen sporadiske..før det dabbet av igjen. Bedre enn ikkeno. Er så stille hos meg ifht modning osv. Får håpe dette indikerer at det skjer noe til uka ihvertfall :rolleyes:

16 dager til termin, og bare 1 uke til 1 Juli som er neste tirsdag :) kniper igjen til da forhåpentligvis! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

8 dager igjen :)

-endelig begynte mensmurringene å komme til meg også. Flere enn 1-2. I kveld kom det ..flere..sikkert 5 på 1,5 time..så noen sporadiske..før det dabbet av igjen. Bedre enn ikkeno. Er så stille hos meg ifht modning osv. Får håpe dette indikerer at det skjer noe til uka ihvertfall :rolleyes:
Hadde ingen modningstegn før slimpropp og vannavgang samtidig med førstemann og da ble det fødsel etter to dager på termin. Så forventer ikke noe typiske modningstegn nå heller bortsett fra vanlige kynnere, men de har jeg kjenti over en måned.

18 dager igjen!

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Back
Topp