Nedtelling til TERMINDATO

16 dager igjen:) om 10 dager kan hun bare komme når hun vil, bare hun venter til neste søndag!:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

12 dager igjen :)

-forbereder og forbereder..har snart ikke mer som må gjøres ..føles så rart..som at jeg burde forberede mer..føles som en eksamen jeg skal nilese til..men det er bare det at jeg ikke vet når den eksamenen er..og ikke leser jeg heller..

Jeg skal forberede meg på noe som det ikke går an å forberede seg til..å føde et barn..en bitteliten guttebebi :Heartblue

38 dager igjen.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

14 dager igjen :)

12 dager igjen :)

-forbereder og forbereder..har snart ikke mer som må gjøres ..føles så rart..som at jeg burde forberede mer..føles som en eksamen jeg skal nilese til..men det er bare det at jeg ikke vet når den eksamenen er..og ikke leser jeg heller..

Jeg skal forberede meg på noe som det ikke går an å forberede seg til..å føde et barn..en bitteliten guttebebi :Heartblue

Kjenner følelsen! Har bare litt igjen å ordne, men føler liksom jeg bør gjøre mer... Ellers prøver jeg å forberede meg mentalt, og være flink til å hvile, drikke vann og spise (veldig varierende matlyst om dagen). :)

3 uker og 2 dager til termin. Hun kan godt komme litt før :love2
Siste arbeidsdag før permisjon - det blir godt.

19 dager igjen til termin!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

22 dager :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

40 dager og nå med svangerskapsforgiftning!

11 dager igjen :)

Håper han kommer før..krysser fingre for at han kommer innen neste uke er omme..holder en knapp på 29 juni

19 dager igjen, snart bare 18! Ønsker meg fødsel om 10-14 dager... Det er lov å drømme er det ikke? ;)

Sent from my iPad using BV Forum

10 dager igjen :)

31 dager :)

Venter gutt med termin 23 juli.

26 dager igjen, men må gjerne komme om 2 uker :D

Back
Topp