Nedtelling til TERMINDATO

3 uker igjen!

Mellom 49 og 38 dager. Oy, hørtes så lite ut, men samtidig mye. Har mye igjen å gjøre så håper ikke tiden flyr avgårde.

24 dager igjen :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

22 dager igjen. Siste dag på jobb i dag :D:D:D Denne dagen har jeg ventet på! Kan nå skryte av tre gjennomførte svangerskap uten sykemeldinger og 100% jobb fram til permisjon i samtlige (OK, jeg var nede i 50% et par måneder i jakt på ny jobb i begynnelsen/midten av svangerskap nr to, men kom meg inn i 100% fra ca 4. mnd)

18 dager igjen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

18 dager igjen :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

16 dager igjen :)

13 dager igjen

-noen ganger teller jeg bakover for å se hvor kort tid ventetiden tilsvarer. Nå er det like lang tid til 2 juli som det var fra 6 juni til i dag 19 juni. Og det er jo veldig kort tid siden 6 juni da ! :) (psyker meg opp i denne ventetiden..psyker meg opp hehe )

Mellom 48 og 37 dager

20 dager!

34 dager :p

Venter gutt med termin 23.juli.

23 dager igjen! Ser fram til å "tre av" til permisjon etter arbeidsdagen i morra :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

17 dager igjen til termin her! Håper hun kommer når som helst nå, er så utrolig lei og sliten nå som jeg har fått symfyseløsning og knapt klarer å gå :-( .. Hadde det vært opp til meg skulle hun helst vært her i går, så utålmodig som jeg er, hehe :-)

Back
Topp