Nedtelling til TERMINDATO

unike

Elsker forumet
Julibarna2014
Ja, vi må vel ha en siste nedtelling vel, jenter ..? :)

Selv om vi har ulike uker og dager igjen, så har vi jo hatt det hele tiden.

Noen har jo til og med allerede født. :binkybaby

Selv har jeg en mistanke om at jeg kommer til å gå over tida..mulig forsvarsmekanisme,men mangel på mensmurringer og andre sterke modningstegn gjør at jeg ikke er så overbevist om at jeg føder på/før termindato..

Akk ja, men nedtelling til termindato blir det okke som :glasses9

2 uker+ 5 dager igjen til termindato her

3 uker igjen til termin

Sent from my iPhone using BV Forum

Selv har jeg en mistanke om at jeg kommer til å gå over tida..mulig forsvarsmekanisme,men mangel på mensmurringer og andre sterke modningstegn gjør at jeg ikke er så overbevist om at jeg føder på/før termindato..

Hadde heller ikke tegn på fødsel som førstegangs med tvillinger sist. Fikk noen dager før fornemmelse om at det kom til å skje iløpet av uken :)
Så du trenger ikke å gå over termin om du ikke har tegn på nærstående fødsel unike :)
Ble litt utenom tråden dette...

34 dager igjen til termin :p

Hadde absolutt ingen tegn til modning/fødsel sist før slimpropp og vannet gikk. (Bortsett fra kynnere, men de var sånn i 6-7 uker og forandret seg ikke.)Var super forberedt på å gå over, men fødte på termin.

28 dager til termin!

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

3 uker og 5 dager igjen til terminen!

3 uker og 2 dager :-D

13 dager igjen. (Har termin i slutten av juni, men har valgt å holde med dere skjønne julijenter). Har de siste dagene vært ganske morgenkvalm, vet ikke om det er et tegn. Ellers lite som minner om at det blir en fødsel. Merket ikke så mye i forkant med de to andre fødselene heller. Godt mulig jeg går over tiden..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

45 dager igjen:)

3 uker og 6 dager igjen til termin, alternativt 27 dager! Håper på fødsel første uken i juli (altså en uke eller halvannen før termin), men er veldig innstilt på å gå over termindagen denne gangen også siden jeg gjorde det med begge de andre...

45 dager igjen her :) Føles lenge, men det raser vel avgårde :)

35 dager til termindato, men han må gjerne komme bittelitt før. Meget utålmodig etter gutten vår ;):Heartred

Akkurat 4 uker igjen i dag :) Men jeg har en følelse på at han kommer før. Våknet med menssmerter i dag, kommer og går litt, så får se om han kommer tidligere eller ikke :)

42 dager ijæn :)

20 dager igjen! Har heller ingen modningstegn eller murringer. Håper ikke på å gå over. Klar for å få tilbake kroppen ( bekkenløsning from hell) og til å se den lille magebeboeren, nå!

Back
Topp