11
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan de ikke telle opp i denne tråden da bare telle oppover isteden. Flere dom følger med Jeg er også nysgjerrig på overtiden, så langtur er jo alle kommet før termin.Vi får lage en overtidstråd hvor de som er på overtid teller antall dager i pluss.
Skjønner godt du er skuffa! I forrige svangerskap var babyen allerede født når jeg var 38+5 (som jeg er idag) så føler jeg er på overtid selv om det enda er 12 dager til termin.Termin i morgen.. Nå kan babyen godt komme.. Mitt lengste svangerskap.. Veldig skuffa. Skal på sjekk på sykhuset i morgen og ta inv ul og se om det lett kan settes i gang. Så blir vell igangsatt i løpet av uka planen var og ha babyen med hjem på denne tiden..
Kan de ikke telle opp i denne tråden da bare telle oppover isteden. Flere dom følger med Jeg er også nysgjerrig på overtiden, så langtur er jo alle kommet før termin.
Føle litt det er overtid eg og. Nr 1 kom 11 dager før og Nr 2 3 dager før. Så spesielt kjipt når han ikkje var født 3 dager før heller..Skjønner godt du er skuffa! I forrige svangerskap var babyen allerede født når jeg var 38+5 (som jeg er idag) så føler jeg er på overtid selv om det enda er 12 dager til termin.